Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Šafaříková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:16Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:16Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39169
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá image značky ZOOT u generací X a Y. V teoretické části bu-dou definovány základní pojmy související se značkou, budováním značky a image a také popsány generace X a Y. Praktická část bude věnována nejprve sekundární analýze čes-kých zákazníků na internetu a konkurence ZOOTu na trhu. Na analýzu následně naváže primární výzkum, který bude zkoumat rozdíly mezi vnímáním značky ZOOT u generace X a Y. Na výsledky výzkumu naváže část projektová, ve které bude navržena strategie pro značku ZOOT, která povede ke zlepšení image u jednoho ze zkoumaných segmentů. |
|
dc.format |
106 s. (145 464 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
image
|
cs |
dc.subject |
móda
|
cs |
dc.subject |
generace X
|
cs |
dc.subject |
generace Y
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
image
|
en |
dc.subject |
fashion
|
en |
dc.subject |
generation X
|
en |
dc.subject |
generation Y
|
en |
dc.title |
Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y |
|
dc.title.alternative |
The Image of the Brand ZOOT concerning Generation X and Y |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kotyzová, Pavla |
|
dc.date.accepted |
2016-05-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the image of the brand ZOOT within generations X and Y. The theo-retical part will define basic concepts which are related to brand, brand building, image and also generations X and Y. The practical part will be dedicated to secondary analysis of the Czech consumers and their consumer behavior online and ZOOT's rival on the market. The second part of the practical part will be primary research, which will research differences in perceiving the brand within chosen generations. According to the results from the previous part there will be proposed a project, which will lead to the better image at one of examined segments. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44459
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account