Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y

DSpace Repository

Language: English čeština 

Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Šafaříková, Barbora
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:16Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:16Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39169
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá image značky ZOOT u generací X a Y. V teoretické části bu-dou definovány základní pojmy související se značkou, budováním značky a image a také popsány generace X a Y. Praktická část bude věnována nejprve sekundární analýze čes-kých zákazníků na internetu a konkurence ZOOTu na trhu. Na analýzu následně naváže primární výzkum, který bude zkoumat rozdíly mezi vnímáním značky ZOOT u generace X a Y. Na výsledky výzkumu naváže část projektová, ve které bude navržena strategie pro značku ZOOT, která povede ke zlepšení image u jednoho ze zkoumaných segmentů.
dc.format 106 s. (145 464 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject image cs
dc.subject móda cs
dc.subject generace X cs
dc.subject generace Y cs
dc.subject brand en
dc.subject image en
dc.subject fashion en
dc.subject generation X en
dc.subject generation Y en
dc.title Image značky Image značky ZOOT u generace X, Y
dc.title.alternative The Image of the Brand ZOOT concerning Generation X and Y
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kotyzová, Pavla
dc.date.accepted 2016-05-17
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the image of the brand ZOOT within generations X and Y. The theo-retical part will define basic concepts which are related to brand, brand building, image and also generations X and Y. The practical part will be dedicated to secondary analysis of the Czech consumers and their consumer behavior online and ZOOT's rival on the market. The second part of the practical part will be primary research, which will research differences in perceiving the brand within chosen generations. According to the results from the previous part there will be proposed a project, which will lead to the better image at one of examined segments.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44459
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
šafaříková_2016_dp.pdf 4.753Mb PDF View/Open None
šafaříková_2016_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
šafaříková_2016_vp.doc 509.3Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account