dc.contributor.advisor |
Horňák, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Stasiaková, Nikola
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:16Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:16Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39168
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá sociální reklamou a soustředí se na bezpečnost silniční dopravy v České republice. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy jako reklama, sociální reklama; jejich vztah, definice, cíle a historie. Nechybí také kapitola o historii sociální reklamy v České republice i ve světě a zároveň okolnosti vzniku a vývoje společnosti BESIP, která je pro tuto práci stěžejní. Poslední částí teoretické části diplomové práce je kapitola o reklamních apelech, které spotřebitele ovlivňují. Praktická část analyzuje vývoj nehodovosti v České republice a zahrnuje i statistiky, vysvětlující příčiny nehod. Dále obsahuje SWOT analýzu společnosti BESIP společně s národními strategiemi BESIP. V praktické části diplomové práce jsou také analyzovány vybrané reklamní kampaně, týkající se dané problematiky tyto kampaně se později objevují i při výzkumu. Výzkum je prováděn kvalitativní i kvantitativní formou a zjišťuje, na jaké reklamní apely a typy kampaní recipienti reagují, popř. jaké reklamní kampaně jim v České republice chybí. Projektová část vychází z výzkumu a aplikuje jeho závěry na tvorbu kampaně na podporu bezpečnosti silniční dopravy v České republice a snížení nehodovosti a úmrtí. |
|
dc.format |
119 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Reklama
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
BESIP
|
cs |
dc.subject |
nehodovost
|
cs |
dc.subject |
reklamní apely
|
cs |
dc.subject |
bezpečnost silničního provozu
|
cs |
dc.subject |
kampaň
|
cs |
dc.subject |
Advertising
|
en |
dc.subject |
Social advertising
|
en |
dc.subject |
BESIP
|
en |
dc.subject |
Accidents
|
en |
dc.subject |
Advertising Appeals
|
en |
dc.subject |
Traffic and Road Safety
|
en |
dc.subject |
Campaign
|
en |
dc.title |
Sociální reklama se zaměřením na bezpečnost silničního provozu v České republice |
|
dc.title.alternative |
The Social Advertising Focused on a Road Safety in Czech Republic |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Göttlichová, Marcela |
|
dc.date.accepted |
2016-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The Master's thesis describes social advertising based on the road safety in Czech Republic. The theoretical part includes a chapter about advertising, social advertising, the diversion between them and explains some terms from these areas. There is also a chapter about the history of social advertising and the history of the BESIP Company. The practical part contains the evolution of the accident rate in Czech Republic. There is also a SWOT analysis and BESIP's National Road Safety. The second part includes the analysis of some campaigns. The research aims to validate the research questions, come up with a solution that would help to create more successful campaign in the project part. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44457
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-21 |
|