Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Rajtrová, Zuzana
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:16Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:16Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39167
dc.description.abstract Objektem analýzy diplomové práce je interní komunikace ve vazbě na firemní kulturu a její vliv na postoje a hodnoty zaměstnanců ve zvolené firmě. Teoretická část definuje náměty a metody v oblasti interní komunikace, firemní kultury, motivace, interních PR a marketingového výzkumu pro následnou analýzu. V praktické části je identifikace vybrané firmy podle pasáží uvedených v teoretické části, metodika vlastního průzkumného šetření, analýza získaných dat s ověřením výzkumných otázek. Obsahem projektové části je identifikace příležitostí pro zlepšení interní komunikace a vypracování návrhu koncepce pro zefektivnění interní komunikace ve vazbě na firemní kulturu v analyzované organizaci a při využití nástrojů interních PR.
dc.format 137 948 znaků
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject firemní cíle cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject motivace cs
dc.subject analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject public relations cs
dc.subject internal communication en
dc.subject corporate goals en
dc.subject corporate culture en
dc.subject motivation en
dc.subject analysis en
dc.subject marketing research en
dc.subject public relations en
dc.title Vliv jednotlivých forem interních PR na firemní kulturu, postoje a hodnoty zaměstnanců firmy
dc.title.alternative The Influence of Individual Forms of the Internal PR on Corporate Culture, Attitudes and Values of Company Employees
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2016-05-18
dc.description.abstract-translated The objective of this master´s thesis is to analyse the internal communication in relation to the corporate culture and its effect on the attitudes and values of the employees of the se-lected company. The theoretical part defines topics and methods in the area of the internal communication, the corporate culture, the motivation, internal PR and the marketing re-search for the purposes of the subsequent analysis. The practical part includes the specific company´s identification according to the passages presented in the theoretical part, the respektive survey methodology, the acquired data analysis together with the survey questions´ verification. The project part contains the identification opportunities and the prepara-tion of a proposal for a strategy to improve the effectiveness of the internal communication with a view to the organisations corporate structure, using internal PR tools.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44453
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
rajtrová_2016_dp.pdf 2.233Mb PDF View/Open None
rajtrová_2016_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
rajtrová_2016_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account