Spotřebitelské chování segmentu singles

DSpace Repository

Language: English čeština 

Spotřebitelské chování segmentu singles

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kotyzová, Pavla
dc.contributor.author Mitevová, Cynthia
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:15Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:15Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39162
dc.description.abstract Diplomová práce na téma Spotřebitelské chování segmentu singles charakterizuje tuto cílovou skupinu z hlediska jejich spotřebitelských specifik a preferencí. Hlouběji analyzuje spotřebitelské preference singles v oblasti trendu značek, online nakupování a bydlení. V rámci vymezené cílové skupiny singles (bezdětný a dosud nesezdaný, ve věku 24-40 let) byla provedena výzkumná šetření a jejich vyhodnocení. V projektové části je na základě získaných poznatků navrženo personalizované bydlení pro singles a navržena komunikace s cílovou skupinou při uvedení projektu na trh.
dc.format 98 s. (165 285 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Singles cs
dc.subject spotřebitelské chování cs
dc.subject segment singles cs
dc.subject segmentace cs
dc.subject typologie cs
dc.subject mingles cs
dc.subject fenomén cs
dc.subject trend cs
dc.subject online nakupování cs
dc.subject bydlení cs
dc.subject značka cs
dc.subject developer cs
dc.subject projekt cs
dc.subject nákupní chování cs
dc.subject nákupní rozhodovací proces cs
dc.subject výzkum cs
dc.subject Singles en
dc.subject consumer behaviour en
dc.subject segment singles en
dc.subject segmentation en
dc.subject typology en
dc.subject mingles en
dc.subject phenomenon en
dc.subject trend en
dc.subject online shopping en
dc.subject housing en
dc.subject brand en
dc.subject developer en
dc.subject project en
dc.subject buying behaviour en
dc.subject purchasing decision process en
dc.subject research en
dc.title Spotřebitelské chování segmentu singles
dc.title.alternative The Consumer Behaviour of the Singles Segment
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2016-05-17
dc.description.abstract-translated The diploma thesis "Consumer behaviour of the 'singles' segment" characterizes this target group with regards to their consumer specifics and preferences. Firstly it focuses on a deep analysis of the consumer preferences of singles focusing on the brand trends, online shopping and housing. A research was also conducted among the target group - singles (childless and unmarried, aged 24-40 years) and the results have been evaluated and reflected upon. In the project section of the thesis the resulting findings are used to design a personalised housing for singles and a communication strategy is presented so the effectiveness is maximised when the project is introduced to the market.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44448
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
mitevová_2016_dp.pdf 2.532Mb PDF View/Open None
mitevová_2016_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
mitevová_2016_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account