Potenciál značky Victoria's Secret na českém trhu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Lohmannová, Iveta
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:15Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:15Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39159
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce pojednává o značce Victoria's Secret, jak vznikala a jak ovlivnila své okolí. Cílem práce je v teoretické části objasnit pojmy, které jsou v následujících částech aplikované pro výzkum znalosti značky Victoria's Secret. V praktické části se práce zabývá historií značky, jejími prvními úspěchy i nedostatky. Dále analyzuje její postavení v rámci konkurence na českém trhu, pomocí Porterovy analýzy. Praktická část pokračuje primárním výzkumem, v podobě dotazníkového šetření. S výsledky vnímání značky Victoria's Secret zákaznicemi v České republice, bude navrhnuta v rámci projektové části komunikační strategie pro teoretické zavedení značky na český trh. |
|
dc.format |
96 s. (151 167 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Značka
|
cs |
dc.subject |
Victoria's Secret
|
cs |
dc.subject |
vnímání značky
|
cs |
dc.subject |
móda
|
cs |
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
Brand
|
en |
dc.subject |
Victoria's Secret
|
en |
dc.subject |
the brand perception
|
en |
dc.subject |
fashion
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
market research
|
en |
dc.title |
Potenciál značky Victoria's Secret na českém trhu |
|
dc.title.alternative |
The Potential of the Victoria's Secret Brand on the Czech Market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Banyar, Milan |
|
dc.date.accepted |
2016-05-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis discusses the brand Victoria's Secret, how it was created and how to influence their surroundings. The aim of the theoretical part is to clarify terms that are applied in research of brand awareness Victoria's Secret. The practical part deals with the history of the brand, its first successes and shortcomings. It also analyses its position in competition on the Czech market using Porter's analysis. The practical part of the thesis continues with primary research, in the form of a questionnaire survey. The results of the perception of the brand Victoria's Secret customers in the Czech Republic, will be designed within the project of communication strategy for theoretical establish the brand on the Czech market. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44444
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account