dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Khmelinin, Sergey
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:14Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:14Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39153
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá současným obchodním problémem, který se týká podpory intenzivních přípravných studijních kurzů českého jazyka na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, které jsou nabízeny na mezinárodním trhu vzdělávacích služeb. První část práce je teoretická a zahrnuje několik otázek: mezinárodní trh vzdělávacích služeb, český trh vyššího vzdělání, marketing v oblasti vysokoškolského vzdělání, marketing vzdělávacích služeb, marketingový mix vzdělávacích služeb, chování spotřebitelů. Druhá část se týká metodologie marketingového výzkumu, které zasahuje i do praxe, analyzuje shromážděné údaje a zabývá se nejen výsledky výzkumu, ale i dalšími návrhy. Třetí část je věnována praktické realizaci zkoumaných poznatků v marketingové strategii a činnosti a popisuje výsledky získané propagačním úsilím. Úplně nakonec jednává i o dalších návrzích rozvoje. |
|
dc.format |
113 p.(176 885 ch.), 17 p.app. |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
kurzy českého jazyka
|
cs |
dc.subject |
mezinárodní trh vzdělávacíh služeb
|
cs |
dc.subject |
výchovné produkty
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
chování spotřebitele
|
cs |
dc.subject |
výběrový průzkum
|
cs |
dc.subject |
skupinově zaměřený rozhovor
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
propagační strategie
|
cs |
dc.subject |
positioning
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
|
cs |
dc.subject |
Czech language courses
|
en |
dc.subject |
international educational services market
|
en |
dc.subject |
educational product
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
selective questionnaire
|
en |
dc.subject |
focus-group interview
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
promotion strategy
|
en |
dc.subject |
positioning
|
en |
dc.subject |
Porter analysis
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
Tomas Bata University in Zlin
|
en |
dc.title |
Promotion of the Intensive Pre-study Czech Language Courses in Zlin on the International Market of Educational Services |
|
dc.title.alternative |
The Promotion of the Intensive Pre-study Czech Language Courses in Zlin on the international Market of educational Services |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pavelka, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2016-05-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis addresses an existing business problem of promotion of intensive pre-study Czech language courses of Tomas Bata University in Zlin on the international market of educational services. The first part of the thesis deals with theoretical extraction covering the following related issues: international educational services market, Czech higher education market, marketing in higher education, educational services marketing, marketing mix in education services, consumer behavior. The second part applies the proposed marketing research methodology and scope into practice, analyses the collected data and deals with research findings and ongoing suggestions. The third part is dedicated to the practical implementation of the research findings into marketing strategy and activities, describes the results brought by promotional efforts and deals with further development suggestions. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44438
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|