Promotion of the Intensive Pre-study Czech Language Courses in Zlin on the International Market of Educational Services

DSpace Repository

Language: English čeština 

Promotion of the Intensive Pre-study Czech Language Courses in Zlin on the International Market of Educational Services

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Khmelinin, Sergey
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:14Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:14Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39153
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá současným obchodním problémem, který se týká podpory intenzivních přípravných studijních kurzů českého jazyka na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně, které jsou nabízeny na mezinárodním trhu vzdělávacích služeb. První část práce je teoretická a zahrnuje několik otázek: mezinárodní trh vzdělávacích služeb, český trh vyššího vzdělání, marketing v oblasti vysokoškolského vzdělání, marketing vzdělávacích služeb, marketingový mix vzdělávacích služeb, chování spotřebitelů. Druhá část se týká metodologie marketingového výzkumu, které zasahuje i do praxe, analyzuje shromážděné údaje a zabývá se nejen výsledky výzkumu, ale i dalšími návrhy. Třetí část je věnována praktické realizaci zkoumaných poznatků v marketingové strategii a činnosti a popisuje výsledky získané propagačním úsilím. Úplně nakonec jednává i o dalších návrzích rozvoje.
dc.format 113 p.(176 885 ch.), 17 p.app.
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject kurzy českého jazyka cs
dc.subject mezinárodní trh vzdělávacíh služeb cs
dc.subject výchovné produkty cs
dc.subject marketing cs
dc.subject chování spotřebitele cs
dc.subject výběrový průzkum cs
dc.subject skupinově zaměřený rozhovor cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject propagační strategie cs
dc.subject positioning cs
dc.subject Porterova analýza cs
dc.subject značka cs
dc.subject Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně cs
dc.subject Czech language courses en
dc.subject international educational services market en
dc.subject educational product en
dc.subject marketing en
dc.subject consumer behavior en
dc.subject selective questionnaire en
dc.subject focus-group interview en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject promotion strategy en
dc.subject positioning en
dc.subject Porter analysis en
dc.subject brand en
dc.subject Tomas Bata University in Zlin en
dc.title Promotion of the Intensive Pre-study Czech Language Courses in Zlin on the International Market of Educational Services
dc.title.alternative The Promotion of the Intensive Pre-study Czech Language Courses in Zlin on the international Market of educational Services
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pavelka, Jiří
dc.date.accepted 2016-05-16
dc.description.abstract-translated The thesis addresses an existing business problem of promotion of intensive pre-study Czech language courses of Tomas Bata University in Zlin on the international market of educational services. The first part of the thesis deals with theoretical extraction covering the following related issues: international educational services market, Czech higher education market, marketing in higher education, educational services marketing, marketing mix in education services, consumer behavior. The second part applies the proposed marketing research methodology and scope into practice, analyses the collected data and deals with research findings and ongoing suggestions. The third part is dedicated to the practical implementation of the research findings into marketing strategy and activities, describes the results brought by promotional efforts and deals with further development suggestions.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44438
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
khmelinin_2016_dp.pdf 4.475Mb PDF View/Open None
khmelinin_2016_op.doc 456.5Kb Unknown View/Open None
khmelinin_2016_vp.docx 121.9Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account