Strach v reklamě

DSpace Repository

Language: English čeština 

Strach v reklamě

Show simple item record

dc.contributor.advisor Horňák, Pavel
dc.contributor.author Karolová, Martina
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:14Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:14Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39151
dc.description.abstract Diplomová práce pojednává o efektivním využití emocionálního apelu strachu v současné reklamě. Teoretická část poskytuje náhled do problematiky teorie reklamy, apelů v reklamě a je blíže zaměřena na využití emocionálního apelu strachu v reklamě. Je zde formulováno fungování strachu v reklamě, formy strachu, faktory ovlivňující přijetí strachu, užití strachu v reklamě a jeho zakotvení v rámci legislativy a etiky. Praktická část pomocí kvantitativní a kvalitativní analýzy reklamy obsahující apel strachu objasňuje její současný stav a její vnímání spotřebiteli. Projektová část představuje pomůcku pro tvorbu reklamních kampaní obsahujících apel strachu.
dc.format 90
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Reklama cs
dc.subject emoce cs
dc.subject strach cs
dc.subject úzkost cs
dc.subject humor cs
dc.subject emoce v reklamě cs
dc.subject emocionální apel cs
dc.subject strach v reklamě cs
dc.subject apel strachu cs
dc.subject motiv strachu cs
dc.subject Advertising en
dc.subject Emotions en
dc.subject Fear en
dc.subject Humour en
dc.subject Emotions in Advertising en
dc.subject Emotional Appeal en
dc.subject Fear in Advertising en
dc.subject Fear Appeal en
dc.subject Motive of Fear en
dc.title Strach v reklamě
dc.title.alternative The Fear In an Advertising
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vysekalová, Jitka
dc.date.accepted 2016-05-16
dc.description.abstract-translated The diploma thesis discusses the effective use of the emotional appeal of fear in contemporary advertising. The theoretical part provides an insight into the theory of advertising, advertising appeals and is closely focused on the use of the emotional appeal of fear in advertising. There is formulated the functioning of fear in advertising,forms of fear, factors influencing the acceptance of fear, use of fear in advertising and its embedding in legislation and ethics. The practical part is using quantitative and qualitative analysis of advertising containing an appeal of fear shows its current state and its perception by consumers. The project part presents a tool for creating advertising campaigns that include an appeal fear.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44436
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
karolová_2016_dp.pdf 4.702Mb PDF View/Open None
karolová_2016_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
karolová_2016_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account