Vliv reklamy na hodnotový systém současné mládeže
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Göttlichová, Marcela
|
|
dc.contributor.author |
Honzková, Iva
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:14Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:14Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39149
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na vliv reklamy na hodnotový systém současné mládeže. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů z oblasti reklamy, marketingové komunikace, dále popisu vývoje mládeže z hlediska výchovy a výchovných aspektů a specifikace hodnotové-ho systému a hodnot. Teoretická část je východiskem pro zpracování praktické části. Praktická část obsahuje kvantitativní výzkum založený na rozsáhlém výzkumu mládeže vzdělá-vacích institucích v České republice čítající přes 1 080 respondentů. Výzkum je zpracován v rámci vědeckovýzkumné činnosti - IGA UTB 2015 ve Zlíně. Tento velký vzorek zaručuje objektivnost zkoumaného problému a kvalitní výsledná data. Výzkum je originální hlavně v tom, že se jako první v České republice specializuje jak na vliv reklamy, tak na hodnoty, které dnešní mládež uznává. Součástí práce je dotazníkové šetření zaměřující se na vnímání reklamy jako výchovného prostředku mládeže. |
|
dc.format |
100 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
hodnotový systém
|
cs |
dc.subject |
hodnotová orientace
|
cs |
dc.subject |
mládež
|
cs |
dc.subject |
kvantitativní výzkum
|
cs |
dc.subject |
vliv reklamy
|
cs |
dc.subject |
hodnoty
|
cs |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
value system
|
en |
dc.subject |
value orientation
|
en |
dc.subject |
youth
|
en |
dc.subject |
quantitative research
|
en |
dc.subject |
the influence of advertising
|
en |
dc.subject |
values
|
en |
dc.title |
Vliv reklamy na hodnotový systém současné mládeže |
|
dc.title.alternative |
The Influence of Advertising on the Value System of Today's Youth |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Juříková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2016-05-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on the impact of advertising on the value system of today's youth. The theoretical part deals with the definition of advertising, marketing communication, further describing the development of the youth in terms of education and educational aspects and specifications of the value system and values. The theoretical part is the basis for the practical part. The practical part contains from quantitative research based on extensive research of youth in educational institutions in the Czech Republic with over 1 080 respondents. Research is elaborated in the context of scientific research IGA UTB 2015 in Zlin. This large sample guarantees objectivity of the problem and the resulting data quality. This re-search is particularly original in that it is the first in the Czech Republic specializing in both the impact of advertising and values that youth today recognizes. The work includes a sur-vey focusing on the perception of advertising as an educational resource for youth. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44434
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account