Návrh komunikační kampaně pro Zlin Design Week

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh komunikační kampaně pro Zlin Design Week

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Daňková, Markéta
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:13Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:13Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39140
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá externí i interní komunikací projektu Zlin Design Week. Hlav-ním cílem práce je návrh komunikační strategie projektu a to v závislosti na výsledcích pro-vedených analýz. První části práce definuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu a objasňuje problematiku event marketingu od definice až po proces plánování event marketingové kampaně. Teoretická část ústí ve formulaci výzkumných otázek a metodiku výzkumného šetření. Praktická část detailně představuje projekt Zlin Design Week. Externí komunikace je analyzována pomocí komparace kampaní konkurentů projektu, stav a kvalita interní komunikace bude zhodnocena prostřednictvím výsledků polostrukturovaných rozhovorů se členy projektového týmu. Diplomová práce končí vytvořením návrhu komunikace projektu v obou směrech.
dc.format 115 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject event cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject externí komunikace cs
dc.subject interní komunikace cs
dc.subject Zlin Design Week cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject event en
dc.subject event marketing en
dc.subject external communication en
dc.subject internal communication en
dc.subject Zlin Design Week en
dc.title Návrh komunikační kampaně pro Zlin Design Week
dc.title.alternative Zlin Design Week Communication Campaign Strategy
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2016-05-18
dc.description.abstract-translated This thesis introduces internal and external communication of the project Zlin Design We-ek. The main aim of this work is to create a project communication strategy draft. The draft will be based on the results from the analyses that have been used in this work. The first part of the thesis defines communication mix and its particular tools. Furthermore, it clarifies the event marketing question from its definition to the process of event marke-ting campaign planning. Theoretical part is concluded by framing research questions and the research survey methodology. The practical part of this work is oriented towards detailed description of the project Zlin Design Week. An external communication is analyzed by a comparison of the project com-petitors' campaigns. The internal communication is evaluated according to results from se-mistructured interviews with project members. The thesis is concluded by the communication strategy draft in both communication chan-nels external and internal.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44424
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
daňková_2016_dp.pdf 1.644Mb PDF View/Open None
daňková_2016_op.doc 113Kb Unknown View/Open None
daňková_2016_vp.doc 511.1Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account