Návrh komunikační kampaně pro Zlin Design Week
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Daňková, Markéta
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:13Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:13Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39140
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá externí i interní komunikací projektu Zlin Design Week. Hlav-ním cílem práce je návrh komunikační strategie projektu a to v závislosti na výsledcích pro-vedených analýz. První části práce definuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu a objasňuje problematiku event marketingu od definice až po proces plánování event marketingové kampaně. Teoretická část ústí ve formulaci výzkumných otázek a metodiku výzkumného šetření. Praktická část detailně představuje projekt Zlin Design Week. Externí komunikace je analyzována pomocí komparace kampaní konkurentů projektu, stav a kvalita interní komunikace bude zhodnocena prostřednictvím výsledků polostrukturovaných rozhovorů se členy projektového týmu. Diplomová práce končí vytvořením návrhu komunikace projektu v obou směrech. |
|
dc.format |
115 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingové komunikace
|
cs |
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
externí komunikace
|
cs |
dc.subject |
interní komunikace
|
cs |
dc.subject |
Zlin Design Week
|
cs |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
event
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
external communication
|
en |
dc.subject |
internal communication
|
en |
dc.subject |
Zlin Design Week
|
en |
dc.title |
Návrh komunikační kampaně pro Zlin Design Week |
|
dc.title.alternative |
Zlin Design Week Communication Campaign Strategy |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Soukalová, Radomila |
|
dc.date.accepted |
2016-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis introduces internal and external communication of the project Zlin Design We-ek. The main aim of this work is to create a project communication strategy draft. The draft will be based on the results from the analyses that have been used in this work. The first part of the thesis defines communication mix and its particular tools. Furthermore, it clarifies the event marketing question from its definition to the process of event marke-ting campaign planning. Theoretical part is concluded by framing research questions and the research survey methodology. The practical part of this work is oriented towards detailed description of the project Zlin Design Week. An external communication is analyzed by a comparison of the project com-petitors' campaigns. The internal communication is evaluated according to results from se-mistructured interviews with project members. The thesis is concluded by the communication strategy draft in both communication chan-nels external and internal. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44424
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-22 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account