Sociální reklama se zaměřením na dárcovství krve

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální reklama se zaměřením na dárcovství krve

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Babíková, Michaela
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:12Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:12Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39136
dc.description.abstract Diplomová práce "Sociální reklama se zaměřením na dárcovství krve" se zabývá problematikou bezplatného dárcovství krve. Teoretická část vysvětluje základní marketingové pojmy, jako je marketing a marketingový mix, a to se zaměřením na oblast sociálního marketingu. Další kapitoly se zaměřují na problematiku altruismu a dobrovolného dárcovství krve. V praktické části jsou interpretovány výsledky výzkumu, který autorka realizovala v roce 2016. Hlavní část této práce tvoří návrh projektu na podporu dárcovství krve.
dc.format 89 s. (132 333 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject altruismus cs
dc.subject krev cs
dc.subject dárcovství krve cs
dc.subject social marketing en
dc.subject social advertising en
dc.subject altruism en
dc.subject blood en
dc.subject blood donation en
dc.title Sociální reklama se zaměřením na dárcovství krve
dc.title.alternative The Social Advertising Focused on the Blood Donation
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Göttlichová, Marcela
dc.date.accepted 2016-05-16
dc.description.abstract-translated The diploma thesis "The Social Advertising Focused on the Blood Donation" concentrates on the blood donation issue. The theoretical part explains fundamental marketing terms such as marketing mix and communication mix, focusing on social marketing. The following chapters are focused on the issue of altruism and voluntary blood donation. Results of a survey, which was held by the author in 2016, are interpreted in the practical part. The main part of this work consists of a project proposal to promote blood donation.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44420
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
babíková_2016_dp.pdf 1.403Mb PDF View/Open None
babíková_2016_op.doc 451.9Kb Unknown View/Open None
babíková_2016_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account