Vztah sponzoringu a image značky Škoda Auto a jeho návratnost investic
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jurášková, Olga
|
|
dc.contributor.author |
Svoboda, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:12Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:12Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39130
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání vztahu sponzoringu a image značky. Popisuje oblast sponzoringu sportovních událostí, jež může ze své podstaty významnou měrou při-spět k budování pozitivního image značky. Práce se ve své teoretické části věnuje popsání a vymezení teoretických poznatků, které jsou nezbytné k správnému porozumění dané pro-blematiky. Práce zkoumá vtah mezi marketingovými aktivitami vybraného subjektu a jejich vlivem na vnímání značky. |
|
dc.format |
63 s. (86 983) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
image značky
|
cs |
dc.subject |
sponzorování
|
cs |
dc.subject |
povědomí o značce
|
cs |
dc.subject |
událost
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
brand image
|
en |
dc.subject |
sponzoring
|
en |
dc.subject |
brand awareness
|
en |
dc.subject |
event
|
en |
dc.title |
Vztah sponzoringu a image značky Škoda Auto a jeho návratnost investic |
|
dc.title.alternative |
Relation Between Sponsorship and the Brand Image of Skoda Auto and its Return on Investments |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2016-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on the relationship of sponsorship and brand image. It describes the sponsorship of sports events, which may inherently contribute to the building of a positive brand image. The work in its theoretical part deals with the description and definition of theoretical knowledge, which is essential for a proper understanding of the issue. This writ-ten work explores the relationship between the marketing activities of the selected entity and its influence on the brand perception. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44408
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-04-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account