Dress code v českých organizacích

DSpace Repository

Language: English čeština 

Dress code v českých organizacích

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Suchánek, Jan
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:11Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:11Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39127
dc.description.abstract Bakalářská práce řeší téma pravidel oblékání ve firemním prostředí českých organizací dress code. V teoretické části na základě rešerše literárních zdrojů objasňuje, do jaké části marketingových komunikací problematika dress code patří, jaký význam má pro firemní kulturu, co vše může ovlivnit. Řeší také historické souvislosti, faktor prvního dojmu, důležitost dress code v obchodním styku a popisuje, jak má oblékání ve firemním prostředí vypadat a jakých chyb se vyvarovat. V praktické části na základě kvalitativního, kvantitativního a sekundárního marketingového průzkumu zkoumá využívání dress code, analyzuje přístup českých organizací k této problematice, poukazuje na specifika a předkládá doporučení k tématu pravidel oblékání ve firemním prostředí českých organizací.
dc.format 70 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject pravidla oblékání cs
dc.subject oblečení cs
dc.subject móda cs
dc.subject pravidla cs
dc.subject organizace cs
dc.subject manažer cs
dc.subject zaměstnanec cs
dc.subject firemní identita cs
dc.subject firemní kultura cs
dc.subject firemní design cs
dc.subject firemní komunikace cs
dc.subject dress code en
dc.subject clothes en
dc.subject fashion en
dc.subject rules en
dc.subject organization en
dc.subject manager en
dc.subject employee en
dc.subject corporate identity en
dc.subject corporate culture en
dc.subject corporate design en
dc.subject corporate communications en
dc.title Dress code v českých organizacích
dc.title.alternative The Dress Code in Czech Organizations
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2016-05-19
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis deals with the issue of dress code in the Czech business milieu. The theoretical part employs analysis of literary sources to describe the sections of marketing communications the issue of dress code pertains to, its significance in company culture and all the things it may influence. This part also deals with the historical context, the importance of a first impression and the significance of dress code in business relations. Furthermore, it describes some basic rules related to the use of clothing in a business setting, as well as a number of things to avoid. The practical part uses secondary marketing research (both qualitative and quantitative) to examine the use of dress code in the Czech context. It analyzes the attitudes of Czech companies towards dress code, as well as pointing out certain features and issuing a few recommendations related to dress code rules in the Czech business context.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44404
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
suchánek_2016_dp.pdf 1.918Mb PDF View/Open None
suchánek_2016_op.doc 156.5Kb Unknown View/Open None
suchánek_2016_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account