Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Smýkalová, Věra
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:11Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:11Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39125
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na představení tiskové inzerce v periodickém tisku. Speciál-ně je zaměřena na periodický tisk v České republice s celostátním rozsahem určen pro věkovou kategorii 12 79 let s minimálním počtem vydání na 5x týdně. Práce zkoumá faktory, které ovlivňují zadavatele tištěné inzerce v rozhodování o jejím umístnění. V teoretické části je popsána inzerce, její formáty a vazba na marketingovou komunikaci. Dále je v práci představen periodický tisk a vyspecifikován okruh sledovaného periodického tisku, Práce představuje jednotlivé značky periodického tisku včetně jejich vlastnické a historické struktury. Praktická část analyzuje na základě monitoringu tisku pomocí komparativní analýzy množství inzerce ve vztahu ke vymezeným deníkům a jejich nákladu. Druhá analýza praktické části této práce je výzkumnou sondu, jejímž cílem je zjistit nejčastější faktory, které ovlivňují nákupní rozhodování při nákupu inzerce v periodickém tisku. Práce má také za úkol zjistit, jaké faktory ovlivňují zadavatele inzerce při výběru periodik. |
|
dc.format |
61s (65 492 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Inzerce
|
cs |
dc.subject |
periodický tisk
|
cs |
dc.subject |
nákupní chování
|
cs |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
periodic print
|
en |
dc.subject |
purchase behaviour
|
en |
dc.title |
Nákupní preference v rozhodování o zadávání tištěné inzerce v periodickém tisku |
|
dc.title.alternative |
Purchase preferences in a Deciding on a placing print Advertising in Periodicals |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Boušková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2016-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on the introduction of print advertising in periodicals. It is particularly focused on periodicals in the Czech Republic with a national scope oriented on the age group 12 79-year-old with minimal release to five times a week. The work exam-ines the factors which affect the print advertising customer in deciding where to place their advertisements. The theoretical part deals with advertising itself, its formats and connec-tion with marketing communication. The thesis also presents periodicals and specifies kinds of the particular periodicals. The work introduces individual brands of periodicals, including their ownership and history. The practical part examines, on the basis of press monitoring by means of comparative analysis, the amount of advertising in relation to the specified daily newspapers and their circulation. The second analysis of the practical part of this thesis is a research aiming to identify the most common factors which influence purchasing decisions when buying advertising in periodicals. Another aim of this thesis is to find out what factors influence advertising customers in their selection of periodicals. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44399
|
|
utb.result.grade |
Fx |
|
dc.date.submitted |
2016-04-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account