Event marketing v e-shopu SportObchod.cz
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Libenská, Šárka
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:10Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:10Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39114
|
|
dc.description.abstract |
Záměrem této bakalářské práce je přispět k porozumění problematiky event marketingu a jeho možného využití v souvislosti s e-commerce. Hlavním cílem práce je na základě analýzy posledního In-line MegaTestu 2015 navrhnout vylepšení pro další ročníky. Teoretická část práce se zaměřuje na elektronické obchodování v ČR, jeho atributy a využití marketingových nástrojů v tomto obchodním sektoru, a na využití emocí v marketingové komunikaci. Praktická část se zabývá analýzou využití konkrétních marketingových nástrojů ve společnosti SportObchod.cz, porovnání dat z takové analýzy s teoretickými poznatky, vytvoření SWOT analýzy a návrh vylepšení pro další akce. |
|
dc.format |
76 s. (75 866 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
on-line
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
on-line
|
en |
dc.title |
Event marketing v e-shopu SportObchod.cz |
|
dc.title.alternative |
The Event Marketing in an e-shop SportObchod.cz |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kocourková, Ivana |
|
dc.date.accepted |
2016-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The intention of this work is to understand the problems of event marketing and its possi- ble use in connection with e-commerce. The main objective of this work is to analysis last Inline MegaTest 2015 suggest improvements for future years. The theoretical part fo- cuses on e-commerce in the Czech Republic, its attributes and usage marketing credit ra- ting tools in this business sector, and to use emotions in marketing communication. The practical part analyzes the use of specific marketing tools at SportObchod.cz, comparing data from such analysis with theoretical knowledge, creation SWOT analysis and design of improvements for future events. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44385
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2016-04-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account