Image značky Jack Daniel´s

DSpace Repository

Language: English čeština 

Image značky Jack Daniel´s

Show simple item record

dc.contributor.advisor Jurášková, Olga
dc.contributor.author Křivánková, Zdeňka
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:09Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:09Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39111
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá tématem vývoje značky Jack Daniel´s. Teoretická část obsahuje rešerše odborné literatury a zdrojů, které se váží k tématu značka a image. V praktické části je nejprve popsán profil a image značky Jack Daniel´s. Následně je značka analyzována za použití sekundárních dat poskytnutých společností Brown-Forman. Další analytické nástroje tvoří expertní rozhovory s marketingovým ředitelem společnosti Brown-Forman a jejich obchodní zástupkyní, otevřené rozhovory s konzumenty značky Jack Daniel´s a v neposlední řadě dotazníkové šetření z HORECA prostředí. Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit, jak se vyvíjela značka Jack Daniel´s v posledních letech, které ovlivnilo uvedení nových variant. Výstupem je hodnocení všech shromážděných dat a na závěr jsou navržena doporučení pro další budování značky Jack Daniel´s.
dc.format 79 stran, 12 stran
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject značka cs
dc.subject povědomí cs
dc.subject budování značky cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject spotřebitelé cs
dc.subject kampaň cs
dc.subject uvedení cs
dc.subject trh cs
dc.subject whiskey cs
dc.subject whisky cs
dc.subject Jack Daniel´s cs
dc.subject Tennessee cs
dc.subject Honey cs
dc.subject Fire cs
dc.subject brand en
dc.subject awareness en
dc.subject brand creation en
dc.subject target group en
dc.subject consumer en
dc.subject campaign en
dc.subject launch en
dc.subject market en
dc.subject whiskey en
dc.subject Jack Daniel´s en
dc.subject Tennessee en
dc.subject Honey en
dc.subject Fire en
dc.title Image značky Jack Daniel´s
dc.title.alternative The Brand image of Jack Daniel´s
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rožek, Michal
dc.date.accepted 2016-05-17
dc.description.abstract-translated Developlent of Jack Daniel's brand is subject of this bachelor's thesis. Theoretical section contains fact extractions of technical literature and other resources related to the subject of brand name and image. Pratcial section starts with profile and image descriptins of Jack Daniel´s. Then the work continues with an analysis using the secondary data of Brown-Forman company. Another analytic section reflects the expertise consultations with Marketing Director and salesman of Brown-Forman company. Last but not least, open disucssions summary with the users of Jack Daniel´s products and HORECA questionare study is also involved. Main target is to study the development if Jack Daniel´s brand in recent years affected by the releases of the new prodcuts. Evaluation of all the collected data and potential future strategy recommendation is the main output of this study.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44381
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
křivánková_2016_dp.pdf 4.154Mb PDF View/Open None
křivánková_2016_op.doc 151.5Kb Unknown View/Open None
křivánková_2016_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account