Marketingový mix družstva IRISA Vsetín s akcentem na nové formy marketingových komunikací
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Soukalová, Radomila
|
|
dc.contributor.author |
Krčmářová, Dana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:09Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:09Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39110
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce, "Marketingový mix družstva IRISA Vsetín s akcentem na nové formy marketingových komunikací" se zabývá zhodnocením marketingového mixu a dalším doporučením. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku marketingového mixu, dále pak na komunikaci se zákazníky. Největší část práce je zaměřena na marketingový mix. Jaké oblasti by měly být v marketingovém mixu uvedeny a na co v každé oblasti zaměřit. V praktické části je sestaven marketingový mix na konkrétní podnikatelský subjekt.Je uvedeno, jaký je marketingový mix firmy v současné době a doporučení pro zlepšení. V závěru jsou shrnuta všechna podstatná data, která vychází z analyzovaného marketingového mixu a dotazníkového šetření. Dále se práce zaměřuje na možnosti změn pro vývoj firmy. |
|
dc.format |
73 s.( 85889 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
"4P"
|
cs |
dc.subject |
cena
|
cs |
dc.subject |
místo
|
cs |
dc.subject |
distribuce
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
prodej
|
cs |
dc.subject |
nákup
|
cs |
dc.subject |
velkoobchod
|
cs |
dc.subject |
zprostředkovatel
|
cs |
dc.subject |
distributor
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
vánoční ozdoby
|
cs |
dc.subject |
vánoční trhy
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
Marketing mix "4P"
|
en |
dc.subject |
price
|
en |
dc.subject |
place
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
communications
|
en |
dc.subject |
sale
|
en |
dc.subject |
purchase
|
en |
dc.subject |
wholesale
|
en |
dc.subject |
agent
|
en |
dc.subject |
distributor
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
Christmas decorations
|
en |
dc.subject |
Christmas markets
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
questionnaire response
|
en |
dc.title |
Marketingový mix družstva IRISA Vsetín s akcentem na nové formy marketingových komunikací |
|
dc.title.alternative |
The Cooperative marketing Mix of the IRISA Vsetín with an Emphasis for new Forms of marketing Commnunications |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Akrmanová, Dita |
|
dc.date.accepted |
2016-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor's thesis, "Cooperative marketing mix ofthe IRISA Vsetín withanemphasisfornewformsof marketing commnunications" deals with the evaluation of the marketing mix and further recommendations. The theoretical part focuses on the characteristics of the marketing mix, as well as communication with customers. The largest part of the work focuses on the marketing mix. What areas should be specified in the marketing mix, and what each area of focus. The practical part of a marketing mix to specific businesses. It stated, what is the company's marketing mix today, and recommendations for improvement. The conclusion summarizes all significant data, which is based on the analyzed marketing mix and survey. The thesis focuses on the possibilities for development of the company changes. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44380
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-04-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account