Marketingový mix družstva IRISA Vsetín s akcentem na nové formy marketingových komunikací

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingový mix družstva IRISA Vsetín s akcentem na nové formy marketingových komunikací

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Krčmářová, Dana
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:09Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:09Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39110
dc.description.abstract Bakalářská práce, "Marketingový mix družstva IRISA Vsetín s akcentem na nové formy marketingových komunikací" se zabývá zhodnocením marketingového mixu a dalším doporučením. Teoretická část je zaměřena na charakteristiku marketingového mixu, dále pak na komunikaci se zákazníky. Největší část práce je zaměřena na marketingový mix. Jaké oblasti by měly být v marketingovém mixu uvedeny a na co v každé oblasti zaměřit. V praktické části je sestaven marketingový mix na konkrétní podnikatelský subjekt.Je uvedeno, jaký je marketingový mix firmy v současné době a doporučení pro zlepšení. V závěru jsou shrnuta všechna podstatná data, která vychází z analyzovaného marketingového mixu a dotazníkového šetření. Dále se práce zaměřuje na možnosti změn pro vývoj firmy.
dc.format 73 s.( 85889 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject "4P" cs
dc.subject cena cs
dc.subject místo cs
dc.subject distribuce cs
dc.subject propagace cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject prodej cs
dc.subject nákup cs
dc.subject velkoobchod cs
dc.subject zprostředkovatel cs
dc.subject distributor cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject vánoční ozdoby cs
dc.subject vánoční trhy cs
dc.subject reklama cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject Marketing mix "4P" en
dc.subject price en
dc.subject place en
dc.subject promotion en
dc.subject customer en
dc.subject communications en
dc.subject sale en
dc.subject purchase en
dc.subject wholesale en
dc.subject agent en
dc.subject distributor en
dc.subject e-shop en
dc.subject Christmas decorations en
dc.subject Christmas markets en
dc.subject advertising en
dc.subject questionnaire response en
dc.title Marketingový mix družstva IRISA Vsetín s akcentem na nové formy marketingových komunikací
dc.title.alternative The Cooperative marketing Mix of the IRISA Vsetín with an Emphasis for new Forms of marketing Commnunications
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Akrmanová, Dita
dc.date.accepted 2016-05-18
dc.description.abstract-translated This Bachelor's thesis, "Cooperative marketing mix ofthe IRISA Vsetín withanemphasisfornewformsof marketing commnunications" deals with the evaluation of the marketing mix and further recommendations. The theoretical part focuses on the characteristics of the marketing mix, as well as communication with customers. The largest part of the work focuses on the marketing mix. What areas should be specified in the marketing mix, and what each area of focus. The practical part of a marketing mix to specific businesses. It stated, what is the company's marketing mix today, and recommendations for improvement. The conclusion summarizes all significant data, which is based on the analyzed marketing mix and survey. The thesis focuses on the possibilities for development of the company changes.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44380
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
krčmářová_2016_dp.pdf 4.973Mb PDF View/Open None
krčmářová_2016_op.doc 154.5Kb Unknown View/Open None
krčmářová_2016_vp.doc 150.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account