Direct marketing jako součást komunikačního mixu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Štarchoň, Peter
|
|
dc.contributor.author |
Jasenský, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:09Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:09Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39104
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou a přínosy nakupování přes internet a rozesílkou in-formačních e-mailů internetových portálů Kasa.cz v České republice a Hej.sk ve Slovenské republice. Práce rovněž analyzuje rozdílnosti v chování u zákazníků a jejich přístup k internetovému nakupování v České republice a na Slovensku. Teoretická část práce definuje pojmy z oblasti přímého marketingu, marketingového výzkumu a e-mail marketingu. Stejně tak součástí této práce je specifikace metodologie práce a stanovení výzkumných otázek. Praktická část se zabývá analýzou dat provedeného kvantitativního výzkumu pomocí dotazníkového šetření a jejím vyhodnocení se zamyšlením autora nad možnými důvody právě takovýchto výsledků. |
|
dc.format |
57 s. (78 573 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Kasa.cz
|
cs |
dc.subject |
Hej.sk
|
cs |
dc.subject |
e-mail marketing
|
cs |
dc.subject |
internetový obchod
|
cs |
dc.subject |
preference
|
cs |
dc.subject |
nadstandardní služba
|
cs |
dc.subject |
kamenná prodejna
|
cs |
dc.subject |
KASAHOUSE
|
cs |
dc.subject |
HEJHOUSE
|
cs |
dc.subject |
Kasa.cz
|
en |
dc.subject |
Hej.sk
|
en |
dc.subject |
e-mail marketing
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.subject |
preference
|
en |
dc.subject |
special service
|
en |
dc.subject |
standard shop
|
en |
dc.subject |
KASAHOUSE
|
en |
dc.subject |
HEJHOUSE
|
en |
dc.title |
Direct marketing jako součást komunikačního mixu |
|
dc.title.alternative |
The Direct Marketing as a Part of the Communication Mix |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Káčerková, Eliška |
|
dc.date.accepted |
2016-05-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Bachelor thesis analyzes preferences and benefits of internet shopping and sending newsletters from e-shops Kasa.cz in Czech Republic and Hej.sk in Slovak Republic. It is also analyze differences in customer bahavior and difference in attitude to the internet shopping in Czech Republic and Slovak Republic. The theoretical part deals with the definitions from area of direct marketing, e-mail marketing and marketing research as wel as specification of research questions. The practical part deals with data analysis of quantitative research through a questionnaire survey and its evaluation followed by a reflection of the author about the possible reasons for these results. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44374
|
|
utb.result.grade |
Fx |
|
dc.date.submitted |
2016-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account