Značka Pilsner Urquell a její komunikace hokejovych aktivit v rámci podpory prodeje
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Hritzová, Renata
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:08Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:08Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39102
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se věnuje podpoře prodeje v rámci hokejové kampaně značky Pilsner Urquell ve spojení s Mistrovstvím světa v hokeji. Teoretická část stanovuje literární rešerši k hlavním pramenům pro oblast podpory prodeje a jejímu zasazení do komunikačního mixu, in-store komunikaci a jejím vizuálním nástrojům, které ovlivňují nákupní chování zákazníků. Praktická část popisuje hokejové promoce na moderním a tradičním trhu a shrnuje vysledky průzkumu, realizovaného pomocí online dotazníků. |
|
dc.format |
91 s. (110 705 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
spotřební chování
|
cs |
dc.subject |
shopper marketing
|
cs |
dc.subject |
in-store
|
cs |
dc.subject |
POS materiály
|
cs |
dc.subject |
pivo
|
cs |
dc.subject |
Pilsner Urquell
|
cs |
dc.subject |
hokej
|
cs |
dc.subject |
sales promotion
|
en |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.subject |
shopper marketing
|
en |
dc.subject |
in-store
|
en |
dc.subject |
POS materials
|
en |
dc.subject |
beer
|
en |
dc.subject |
Pilsner Urquell
|
en |
dc.subject |
ice-hockey
|
en |
dc.title |
Značka Pilsner Urquell a její komunikace hokejovych aktivit v rámci podpory prodeje |
|
dc.title.alternative |
The Pilsner Urquell Brand and its Instore Communication of Hockey Promo |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rožek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2016-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on Pilsner Urquell's sales promotion campaign for the ice hockey World Championship. The theoretical part of the thesis gathers, classifies and sorts the knowledge regarding the sales promotion and its role within communication mix, instore communication and within on-ground display techniques which affect the consumer behavior. The research part of the thesis describes the promotion of ice hockey on modern and traditional market and summarizes the results of a survey carried out via online questionnaires. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44372
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2016-04-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account