dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Héžová, Leona
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:08Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:08Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39101
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou webových stránek nově vzniklé společnosti TOP SELENIT, s. r. o., která se zabývá pořádáním prodejních výstav minerálů a šperků. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů marketingové komunikace, digitální ko-munikace, jejich nástrojů a členění, zásady tvorby webových stránek a prezentací a metody jejich testování. V praktické části jsou uvedeny výsledky uživatelského testování formou screecastingu, komparativní analýzy konkurence, sekundárních dat z Google Analytics a heatmapy kliků. Cílem práce je vyhodnotit uživatelskou podobu webových stránek www.mineral-expo.cz a na základě těchto výsledků a zásad tvorby webových stránek navrhnout doporučení na jejich úpravu. |
|
dc.format |
79 s. (88 084 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
internet
|
cs |
dc.subject |
webová stránka
|
cs |
dc.subject |
Google Analytics
|
cs |
dc.subject |
uživatelské testování
|
cs |
dc.subject |
heatmapa
|
cs |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
internet
|
en |
dc.subject |
website
|
en |
dc.subject |
Google Analytics
|
en |
dc.subject |
user testing
|
en |
dc.subject |
heatmap
|
en |
dc.title |
Chování uživatelů na webových stránkách firmy TOP SELENIT, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
The Behaviour of the Company TOP SELENIT, s.r.o. Website Users |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Jermakov, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2016-05-20 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor's thesis is focused on the website analysis of newly formed company TOP SELENIT, s. r. o. which deals with hosting of mineral and jewelry sales exhibitions. Theoretical part is focused on the explanation of terms marketing communication, digital communication, their instruments and subdivision, principles of creating websites and presentations and methods of their testing. In practical part I listed the results of user testing carried out in the form of screencasting, comparative analysis of competition, secondary data from Google Analytics and heatmap clicks. The aim of this work is to evaluate user interface of the website www.mineral-expo.cz and based on these results and principles of creating websites offer recommendations for its improvement. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44371
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2016-04-29 |
|