Nákupní systémy a jejich trendy v rámci komunikačních kampaní
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Šula, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Čapek, Josef
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:08Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:08Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39098
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá nákupními systémy a jejich trendy v rámci komunikačních kampaní. Teoretická část obsahuje informace z oblasti marketingové komunikace obecně, až po internetový marketing a proces nakupování reklamy na internetu. Praktická část za po-moci kvalitativního rozhovoru, hledá odpovědi na výzkumné otázky z oblasti nových tren-dů v online nakupování reklamního prostoru a porovnává změny v chování zadavatelů a jejich požadavcích na výsledky za posledních pět let. |
|
dc.format |
61 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
nákupní systémy
|
cs |
dc.subject |
PPC systémy
|
cs |
dc.subject |
nákupní modely
|
cs |
dc.subject |
reklama na internetu
|
cs |
dc.subject |
purchase systems
|
en |
dc.subject |
PPC systems
|
en |
dc.subject |
purchase model
|
en |
dc.subject |
advertising on the Internet
|
en |
dc.title |
Nákupní systémy a jejich trendy v rámci komunikačních kampaní |
|
dc.title.alternative |
The Purchasing Systems and their Trends within Communication Campaigns |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kocourková, Ivana |
|
dc.date.accepted |
2016-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis examines purchase systems and their trends within communication campaigns. The theoretical part consists of marketing communication in general, up to in-ternet marketing and the process of purchasing advertising on the Internet. The practical work with the use of qualitative interview is searching for answers to the research questions from the field of new trends at online purchase of marketing space and compares changes in the behavior of the contract owner and their requirements for the results of the last five years. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44368
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account