Preference značky při nákupu vodou ředitelné barvy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kocourek, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Benáčková, Jana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:08Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:08Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39096
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na zkoumání preference značky v nákupním chování spotřebitele při nákupu vodou ředitelné nátěrové hmoty. Je rozdělena na dvě části, teore-tickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány pojmy jako marketingová komunikace, značka, chování spotřebitele a obsahuje i popis termínů z oblasti marketingového výzkumu. V praktické části je zahrnuto představení značky vodou ředitelné barvy, na kterou je práce aplikována, a analyzuje výzkumnou sondu vedenou formou dotazníkového šetření a polostrukturovaných rozhovorů v segmentu vodou ředitelných barev. V závěru práce jsou interpretovány výsledky výzkumné sondy, na jejichž základě je možné navrhnout další kroky vedoucí k posílení značky vodou ředitelné nátěrové hmoty. |
|
dc.format |
63 s. (77 701 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
chování spotřebitele
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
rozhovor
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
brand
|
en |
dc.subject |
consumer behaviour
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
interview
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.title |
Preference značky při nákupu vodou ředitelné barvy |
|
dc.title.alternative |
The Brand Preferences when the Shopping for the Water-Soluble Paint |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Rožek, Michal |
|
dc.date.accepted |
2016-05-19 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis researchesthe preferencefor a brand of water-diluted coating com-position in consumer behaviour. It is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part defines the concepts of marketing communication, brand, con-sumer behaviour, and describes the terms of marketing research. The practical part introduces the brand of water-diluted paint which the thesis deals with.It analyses the research probe conducted through questionnaires and semi-structured interviews in the segment of water-diluted paints. The conclusion presents the research probe results, on the basis of which it is possible to propose further steps to strengthen the brand of water-diluted coating composition. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44366
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2016-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account