dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Varmužová, Andrea
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:07Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:07Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39092
|
|
dc.description.abstract |
Obsahem této bakalářské práce je zanalyzování současného stavu komunikace festivalu Letní filmová škola Uherské Hradiště. Výzkumným cílem je zhodnocení komunikace festivalu výzkumným vzorkem respondentů a následné shrnutí silných a slabých stránek festivalu. Výsledkem práce je nástin postřehů a doporučení. Teoretická část se zabývá definicí základních marketingových pojmů a následným vztahem marketingu a filmu. Praktická část se zabývá představením festivalu, definováním komunikačních nástrojů využívaných festivalem, vývojem jeho vizuálního stylu a předkládá hodnocení návštěvníků festivalu. |
|
dc.format |
61 s. (65 944 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
nástroje komunikačního mixu
|
cs |
dc.subject |
vizuální styl
|
cs |
dc.subject |
cílová skupina
|
cs |
dc.subject |
film
|
cs |
dc.subject |
festival
|
cs |
dc.subject |
Letní filmová škola Uherské Hradiště
|
cs |
dc.subject |
marketing communication mix
|
en |
dc.subject |
communication tools
|
en |
dc.subject |
visual style
|
en |
dc.subject |
target audience
|
en |
dc.subject |
film
|
en |
dc.subject |
festival
|
en |
dc.subject |
Summer Film School Uherské Hradiště
|
en |
dc.title |
Komunikace Letní filmové školy Uherské Hradiště |
|
dc.title.alternative |
The Communication the Summer Film School Uherské Hradiště |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Boušková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2016-05-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
The content of this thesis is the analysis of the current state of communication of the festival Summer Film School Uherské Hradiště. The objective is to evaluate the communi-cation of the Festival using of the research sample of respondents and to determine the strengths and weaknesses of communication. The result is an outline of possible changes or recommendations. The theoretical part deals with the definition of basic marketing concepts and subsequent relationship between marketing and film. The practical part is concerned with the festival description, defining communication tools used by the festival, the evolution of its visual style and presents evaluation of the festival visitors. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44362
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2016-04-29 |
|