Komunikace Letní filmové školy Uherské Hradiště

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace Letní filmové školy Uherské Hradiště

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Varmužová, Andrea
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:07Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:07Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39092
dc.description.abstract Obsahem této bakalářské práce je zanalyzování současného stavu komunikace festivalu Letní filmová škola Uherské Hradiště. Výzkumným cílem je zhodnocení komunikace festivalu výzkumným vzorkem respondentů a následné shrnutí silných a slabých stránek festivalu. Výsledkem práce je nástin postřehů a doporučení. Teoretická část se zabývá definicí základních marketingových pojmů a následným vztahem marketingu a filmu. Praktická část se zabývá představením festivalu, definováním komunikačních nástrojů využívaných festivalem, vývojem jeho vizuálního stylu a předkládá hodnocení návštěvníků festivalu.
dc.format 61 s. (65 944 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový komunikační mix cs
dc.subject nástroje komunikačního mixu cs
dc.subject vizuální styl cs
dc.subject cílová skupina cs
dc.subject film cs
dc.subject festival cs
dc.subject Letní filmová škola Uherské Hradiště cs
dc.subject marketing communication mix en
dc.subject communication tools en
dc.subject visual style en
dc.subject target audience en
dc.subject film en
dc.subject festival en
dc.subject Summer Film School Uherské Hradiště en
dc.title Komunikace Letní filmové školy Uherské Hradiště
dc.title.alternative The Communication the Summer Film School Uherské Hradiště
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina
dc.date.accepted 2016-05-17
dc.description.abstract-translated The content of this thesis is the analysis of the current state of communication of the festival Summer Film School Uherské Hradiště. The objective is to evaluate the communi-cation of the Festival using of the research sample of respondents and to determine the strengths and weaknesses of communication. The result is an outline of possible changes or recommendations. The theoretical part deals with the definition of basic marketing concepts and subsequent relationship between marketing and film. The practical part is concerned with the festival description, defining communication tools used by the festival, the evolution of its visual style and presents evaluation of the festival visitors.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44362
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
varmužová_2016_dp.pdf 2.909Mb PDF View/Open None
varmužová_2016_op.doc 147.5Kb Unknown View/Open None
varmužová_2016_vp.doc 150Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account