dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Tran, Duy Anh
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:07Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:07Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39090
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací firmy Snapbacks.cz, jenž nabízí sortiment streetwearového oblečení a doplňků. Cílem této práce je analyzovat současný stav marketingové komunikace společnosti, zejména nových forem marketingové komuni-kace a také popsat průběh speciálně pořádaného release eventu, za účelem uvedení nové kolekce na trh. Následně zjistit, jestli event splnil stanovené cíle a zda-li má vliv na pozitiv-ní image firmy. Teoretická část práce pojednává jak o základních pojmech marketingu a marketingové komunikace, jako jsou marketingový a komunikační mix a komunikace firmy, tak o nových formách marketingové komunikace. Je rozdělena do devíti kapitol. Praktická část práce je rozdělena do jedenácti kapitol a představuje společnost Snapbacks.cz, její marketingový mix a novou formu komunikace spolu s představením značky Cayler & Sons a její release event, od nichž se odvíjí i následný kvalitativní výzkum formou focous group a hloubkového rozhovoru a jejich vyhodnocení spolu s návrhy a doporučeními. |
|
dc.format |
97 s. (164778) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing na sociálních sítích
|
cs |
dc.subject |
inter- netový marke-ting
|
cs |
dc.subject |
e-mail marketing
|
cs |
dc.subject |
reklamní kampaň
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
social media marketing
|
en |
dc.subject |
internet marke- ting
|
en |
dc.subject |
e-mail marketing
|
en |
dc.subject |
advertising campaign
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace společnosti Snapbacks.cz |
|
dc.title.alternative |
The Marketing Communication of the Company Snapbacks.cz |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Akrmanová, Dita |
|
dc.date.accepted |
2016-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the marketing communication of the Snapbacks.cz compa-ny. Its main objective is to analyze the current state of marketing communication of the company, especially the new forms of marketing communication and describe the process of a special planned release event of the new upcomming fashion collection to the market and then determine whether it meets the objectives and i fit has a positive effect on the image of the company Snapbacks.cz. The theoretical part of this thesis deals with the basic concepts of marketing and marketing communications, such as marketing and communication mix and communication of the company and new forms of marketing communication. It is divided into nine chapters. The practical part is divided into eleven chapters and introduces the company Snapbacks.cz, its marketing mix and the new form of communication, along with introducing brand Cayler & Sons brand and its release event, which are followed by a questionnaire survey in a focus group and depth interview form and its evaluation, along with suggestions and recommendations. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44360
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2016-04-29 |
|