Využití AdBlocku u mladé generace

DSpace Repository

Language: English čeština 

Využití AdBlocku u mladé generace

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Studený, Karel
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:07Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:07Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39087
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá využitím AdBlocku mezi mladou generací. Práce má za úkol zjistit, co mladé lidi nutí reklamu blokovat, jak se k této problematice staví a zdali existuje typ reklamy, který by byl mladou generací vnímán pozitivně. Práce se skládá z teoretické a praktické části. V teoretické části je definována potřebná ter-minologie týkající se reklamy, online reklamy a vnímání reklamy spotřebitelem. Praktická část obsahuje výsledky výzkumu, který byl veden dvěma metodami kvalitativní a kvanti-tativní. Na základě těchto výsledků potom stanovuje závěry a předkládá doporučení.
dc.format 50
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject AdBlock cs
dc.subject mladá generace cs
dc.subject online reklama cs
dc.subject blokování reklamy cs
dc.subject AdBlock en
dc.subject Young generation en
dc.subject online advertisement en
dc.title Využití AdBlocku u mladé generace
dc.title.alternative Usage of AdBlock Among Young Generation
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2016-05-19
dc.description.abstract-translated This Bachelor's thesis examines usage of AdBlock among the young generation. This work seeks reasons why young people block advertisemen on internet. It examines their attitudes and tries to find out if there is type of advertisement which is viewed positively. This work consists of two parts theoretical and practical. The first part defines all the ne-cessary terminology covering the topics of advertisement, online advertisement and consu-mer perception of advertising. The practical part evaluates results of combinated research - quantitative and qualitative research. It makes an conclusion and gives advices based on these results.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44357
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
studený_2016_dp.pdf 2.654Mb PDF View/Open None
studený_2016_op.doc 156Kb Unknown View/Open None
studený_2016_vp.doc 151Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account