Propagace cestovního ruchu města Zlín

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace cestovního ruchu města Zlín

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Stojanovičová, Klára
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:07Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:07Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39086
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá problematikou využití marketingových nástrojů v propagaci destinace cestovního ruchu města Zlín. Teoretická část se zabývá základním vymezením pojmů spojených s cestovním ruchem, marketingovou komunikací a marketingem cestovního ruchu. Praktická část je zaměřena na využití vybraných propagačních kanálů města Zlín. Je zde popsán aktuální stav propagace a pomocí kvalitativního výzkumu je vyhodnoceno vnímání webových stránek a tištěných propagačních materiálů potenciálními návštěvníky města Zlí-na, z čehož jsou vyvozena případná doporučení.
dc.format 66
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject propagace cs
dc.subject marketing cestovního ruchu cs
dc.subject uživatelské testování cs
dc.subject focus group cs
dc.subject Zlín cs
dc.subject travel movement en
dc.subject promotion en
dc.subject tourism marketing en
dc.subject user testing en
dc.subject focus group en
dc.subject Zlin en
dc.title Propagace cestovního ruchu města Zlín
dc.title.alternative The Tourist Trade Publicity in Zlin
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina
dc.date.accepted 2016-05-18
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the use of marketing tools in promoting the tourism destination in the city of Zlín. The theoretical part focuses on the basic definition of the terms related to tourism, marketing communication and tourism marketing. The practical part concerns the use of selected promotional channels in the city of Zlín. The current promotion status is described and furthermore, the websites and printed promotion materials are evaluated from the potential visitors´ point of view. The resutls are based on qualitative research and subsequently, possible recommendations are offered.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44356
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
stojanovičová_2016_dp.pdf 1.847Mb PDF View/Open None
stojanovičová_2016_op.docx 121.4Kb Unknown View/Open None
stojanovičová_2016_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account