Propagace cestovního ruchu města Zlín
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Stojanovičová, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:07Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:07Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39086
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou využití marketingových nástrojů v propagaci destinace cestovního ruchu města Zlín. Teoretická část se zabývá základním vymezením pojmů spojených s cestovním ruchem, marketingovou komunikací a marketingem cestovního ruchu. Praktická část je zaměřena na využití vybraných propagačních kanálů města Zlín. Je zde popsán aktuální stav propagace a pomocí kvalitativního výzkumu je vyhodnoceno vnímání webových stránek a tištěných propagačních materiálů potenciálními návštěvníky města Zlí-na, z čehož jsou vyvozena případná doporučení. |
|
dc.format |
66 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
marketing cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
uživatelské testování
|
cs |
dc.subject |
focus group
|
cs |
dc.subject |
Zlín
|
cs |
dc.subject |
travel movement
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
tourism marketing
|
en |
dc.subject |
user testing
|
en |
dc.subject |
focus group
|
en |
dc.subject |
Zlin
|
en |
dc.title |
Propagace cestovního ruchu města Zlín |
|
dc.title.alternative |
The Tourist Trade Publicity in Zlin |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Boušková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2016-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the use of marketing tools in promoting the tourism destination in the city of Zlín. The theoretical part focuses on the basic definition of the terms related to tourism, marketing communication and tourism marketing. The practical part concerns the use of selected promotional channels in the city of Zlín. The current promotion status is described and furthermore, the websites and printed promotion materials are evaluated from the potential visitors´ point of view. The resutls are based on qualitative research and subsequently, possible recommendations are offered. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44356
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account