Proces přípravy projektu Zlin Design Week
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Juříková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Stehlíková, Magdalena
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:07Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:07Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39085
|
|
dc.description.abstract |
Práce se věnuje přípravné fázi projektu Zlin Design Week a rozebráním jeho prvního roční-ku. Teoretická část pojednává o projektovém řízení, projektu, jeho cílech a životních fázích. Snaží se poukázat na neziskovost projektů a motivaci projektového týmu, manažerů a lidí v něm. Praktická část práce se pak zabývá samotným projektem Zlin Design Week. Poukazuje na jeho první ročník a pomocí marketingového výzkumu s velice úzkou cílovou skupinou se snaží zaopatřit otázku volby tématu projektu do dalších let. |
|
dc.format |
50 s. (82 046 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Zlin Design Week
|
cs |
dc.subject |
Komunikační agentura
|
cs |
dc.subject |
projektové řízení
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
projektové cíle
|
cs |
dc.subject |
pro-jektový tým
|
cs |
dc.subject |
Zlin Design Week
|
en |
dc.subject |
Communication Agency
|
en |
dc.subject |
project management
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.subject |
goals of a pro-ject
|
en |
dc.subject |
project team
|
en |
dc.title |
Proces přípravy projektu Zlin Design Week |
|
dc.title.alternative |
The Preparation Process of Zlin Design Week Project |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Boušková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2016-05-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with the preparation process of the project Zlin Design Week and with the analysis of the first year of its holding. The theoretical part of the thesis defines basic terms such as project management, a project, project's life cycle and its main goals. It also points out the non-profitability of such projects and the motivation of the project team members and project managers towards it. The main topic of the practical part of this thesis is the project Zlin Design Week and the first year of its holding. The analysis which is targeted towards a narrowed audience should provide information important for the topic question to be answered in order to use it in the future years. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44355
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account