dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Pliešovská, Nela
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:06Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:06Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39080
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se věnuje komunikaci zdravého životního stylu. Konkrétně se zaměřuje na komunikační aktivity společnosti Emco, která je jedním z největších producentů cereálií a cereálních výrobků v České republice. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se marketingového komunikačního mixu, psychologie reklamy, chování zákazníka a zdravého životního stylu. Je zde také stanovena výzkumná otázka. Praktická část obsahuje popis dosavadních komunikačních aktivit společnosti, analýzu vybraných reklamních spotů a zaznamenává průběh výzkumného šetření strukturované rozhovory s otevřenými otázkami. V závěru práce se nacházejí návrhy a doporučení ke zlepšení komunikačních aktivit společnosti. |
|
dc.format |
61 s., přílohy - 3 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
psychologie reklamy
|
cs |
dc.subject |
chování zákazníka
|
cs |
dc.subject |
zdravý životní styl
|
cs |
dc.subject |
Emco
|
cs |
dc.subject |
marketing communication mix
|
en |
dc.subject |
psychology of advertising
|
en |
dc.subject |
consumer behaviour
|
en |
dc.subject |
healthy lifestyle
|
en |
dc.subject |
Emco
|
en |
dc.title |
Komunikační aktivity společnosti Emco |
|
dc.title.alternative |
The Communication Activities of the Emco Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Wroblowská, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2016-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is devoted to the communication of healthy lifestyle. Specifically, it focuses on communication activities of the Emco company, which is one of the biggest producers of cereals and cereal products in the Czech Republic. The theoretical part defines terms related to marketing communication mix, psychology of advertising, consumer behaviour and healthy lifestyle. The research question is also defined in this part. The practical part contains a description of current communication activities of the com-pany, an analysis of selected TV commercials and records the progress of the research structured interviews with open questions. In the conclusion, there are some proposals and recommendations to improve the communication activities of the company. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44350
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-19 |
|