dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Píšťková, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:06Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:06Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39079
|
|
dc.description.abstract |
Jedním z klíčových faktorů ovlivňujících motivaci zaměstnanců v jejich pracovním pro-středí je mzda. Jsou zde ale i další faktory, které mají vliv na motivaci k práci jako takové. Jsou jimi vnitřní politika firmy (vztahy mezi zaměstnanci v rámci oddělení, ale také vztahy mezi zaměstnanci a manažery). Teoretická část se bude skládat z několika kapitol, se zaměřením na podnikové prostředí. Základy jsou firemní identita, interní public relations, jak fungující, tak nefungující, typy motivace a motivaci celkově jako takovou. Nalezneme zde teorii pro marketingový výzkum. Tato část práce bude doplněna i o metodiku práce. Vzhledem k tomu, že vlastníkem podniku je stát, působí v různých základnách ve srovnání se soukromě vlastněnou společností. Lidské zdroje jsou zaměřený na zachycení vztahů zaměstnanců. Motivace zaměstnanců budou hodnoceny pomocí dotazníku, které byly rozdány mezi pracovníky státního podniku. Výsledky získané z dotazníku ukáží, zda platí v tomto tématu standardní teoretická paradigmata, že motivace k práci je generována pouze z finančního hlediska. Respondenti pracovali jak s otevřenými, tak uzavřenými otázkami. |
|
dc.format |
84 s. (114 219 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
spokojenost a motivace zaměstnanců
|
cs |
dc.subject |
podnikové prostředí
|
cs |
dc.subject |
interní public relations
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
satisfaction and employee motivation
|
en |
dc.subject |
corporate environments
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
research the credit rating-marke
|
en |
dc.title |
Měření spokojenosti zaměstnanců Úřadu práce, Kontaktního pracoviště Otrokovice |
|
dc.title.alternative |
The Measuring Employee Satisfaction at the Labour Office of the Czech Republic, Contact Office Otrokovice |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bureš, Vladislav |
|
dc.date.accepted |
2016-05-18 |
|
dc.description.abstract-translated |
One of the key factors influencing employee motivation in their work environment is pro-wages. There are also other features that have an impact on incentives to work as such-it. These include internal company policy (relations between employees within the depart-ment, but also the relationships between employees and managers). The theoretical part will consist of several chapters, focusing on the corporate environment. Foundations are corporate identity, public relations, both functional and dysfunctional. The types of people that we can meet at the hearing, but also we can find a theory for the credit rating marke-research. This part of the work will be completed and the methodology of work. Since the owner of the company is to become and operate in different bases compared to privately owned companies. Human resources are focused on capturing relationships within the staff. Employee motivation will be evaluated using questionnaires, which were distributed among great-ers state enterprise. Results obtained from the questionnaire show that applies in this topic standard theoretical paradigms that work motivation is generated only from a financial perspective. Respondents worked with both open and closed questions. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44349
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2016-04-28 |
|