Měření spokojenosti zaměstnanců Úřadu práce, Kontaktního pracoviště Otrokovice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření spokojenosti zaměstnanců Úřadu práce, Kontaktního pracoviště Otrokovice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Píšťková, Lucie
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:06Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:06Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39079
dc.description.abstract Jedním z klíčových faktorů ovlivňujících motivaci zaměstnanců v jejich pracovním pro-středí je mzda. Jsou zde ale i další faktory, které mají vliv na motivaci k práci jako takové. Jsou jimi vnitřní politika firmy (vztahy mezi zaměstnanci v rámci oddělení, ale také vztahy mezi zaměstnanci a manažery). Teoretická část se bude skládat z několika kapitol, se zaměřením na podnikové prostředí. Základy jsou firemní identita, interní public relations, jak fungující, tak nefungující, typy motivace a motivaci celkově jako takovou. Nalezneme zde teorii pro marketingový výzkum. Tato část práce bude doplněna i o metodiku práce. Vzhledem k tomu, že vlastníkem podniku je stát, působí v různých základnách ve srovnání se soukromě vlastněnou společností. Lidské zdroje jsou zaměřený na zachycení vztahů zaměstnanců. Motivace zaměstnanců budou hodnoceny pomocí dotazníku, které byly rozdány mezi pracovníky státního podniku. Výsledky získané z dotazníku ukáží, zda platí v tomto tématu standardní teoretická paradigmata, že motivace k práci je generována pouze z finančního hlediska. Respondenti pracovali jak s otevřenými, tak uzavřenými otázkami.
dc.format 84 s. (114 219 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject spokojenost a motivace zaměstnanců cs
dc.subject podnikové prostředí cs
dc.subject interní public relations cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject satisfaction and employee motivation en
dc.subject corporate environments en
dc.subject public relations en
dc.subject research the credit rating-marke en
dc.title Měření spokojenosti zaměstnanců Úřadu práce, Kontaktního pracoviště Otrokovice
dc.title.alternative The Measuring Employee Satisfaction at the Labour Office of the Czech Republic, Contact Office Otrokovice
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bureš, Vladislav
dc.date.accepted 2016-05-18
dc.description.abstract-translated One of the key factors influencing employee motivation in their work environment is pro-wages. There are also other features that have an impact on incentives to work as such-it. These include internal company policy (relations between employees within the depart-ment, but also the relationships between employees and managers). The theoretical part will consist of several chapters, focusing on the corporate environment. Foundations are corporate identity, public relations, both functional and dysfunctional. The types of people that we can meet at the hearing, but also we can find a theory for the credit rating marke-research. This part of the work will be completed and the methodology of work. Since the owner of the company is to become and operate in different bases compared to privately owned companies. Human resources are focused on capturing relationships within the staff. Employee motivation will be evaluated using questionnaires, which were distributed among great-ers state enterprise. Results obtained from the questionnaire show that applies in this topic standard theoretical paradigms that work motivation is generated only from a financial perspective. Respondents worked with both open and closed questions.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44349
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2016-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
píšťková_2016_dp.pdf 1.870Mb PDF View/Open None
píšťková_2016_op.doc 149.5Kb Unknown View/Open None
píšťková_2016_vp.docx 123.1Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account