Měření spokojenosti účastníků Svatomartinské plavby

DSpace Repository

Language: English čeština 

Měření spokojenosti účastníků Svatomartinské plavby

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Mynaříková, Tereza
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:05Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:05Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39072
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti účastníků Svatomartinské plavby 2015 a ná-slednému vyvození závěrů ukazujících, v jakých ohledech poskytuje akce prostor pro změny vedoucí k zvýšení zákaznické spokojenosti. V teoretické části práce je stanoven teoretický základ obsahující nezbytné teoretické podklady ať už z obecného hlediska, tak i pro výzkum a vymezení důležitých pojmů, se kterými bude práce nadále nakládat. Praktická část se zabývá samotným výzkumem. V první části charakterizuje samotný event a jeho přípravu a průběh. V další části se zabývá právě zhodnocením výsledků výzkumu a stanovením ná-vrhů a doporučení.
dc.format 56
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject event marketing cs
dc.subject emoce cs
dc.subject spokojenost cs
dc.subject eventy spojené s vínem cs
dc.subject Event marketing en
dc.subject emotions en
dc.subject satisfaction en
dc.subject wine tasting connected events en
dc.title Měření spokojenosti účastníků Svatomartinské plavby
dc.title.alternative The Measurement of Participants' Satisfaction with the Saint Martin Cruise
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2016-05-17
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the measurment of Participants' Satisfaction with the Saint Martin Cruise 2015 and on drawing conclusions showing the aspects of the cruise that may offer oppor-tunities for changes leading to increase participants' satisfaction. The theorethical part contains necessary theoretical basis for marketing, event marketing, wine tasting and marketing research. Furthermore, the theoretical part contains even the explanation and definition of important terms, which are used in the practical part. The practical part is dedicated to Saint Martin Cruise and research. In the first part, Saint Martin cruise is introduced by explaining the planing, preparation and course of the cruise. In the second part, results of the reasearch are presented and evaluated in order to dertermine suggestions and recommendations.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44341
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
mynaříková_2016_dp.pdf 904.9Kb PDF View/Open None
mynaříková_2016_op.doc 153Kb Unknown View/Open None
mynaříková_2016_vp.docx 122.2Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account