Měření spokojenosti účastníků Svatomartinské plavby
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Weberová, Dagmar
|
|
dc.contributor.author |
Mynaříková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:05Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:05Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39072
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá měřením spokojenosti účastníků Svatomartinské plavby 2015 a ná-slednému vyvození závěrů ukazujících, v jakých ohledech poskytuje akce prostor pro změny vedoucí k zvýšení zákaznické spokojenosti. V teoretické části práce je stanoven teoretický základ obsahující nezbytné teoretické podklady ať už z obecného hlediska, tak i pro výzkum a vymezení důležitých pojmů, se kterými bude práce nadále nakládat. Praktická část se zabývá samotným výzkumem. V první části charakterizuje samotný event a jeho přípravu a průběh. V další části se zabývá právě zhodnocením výsledků výzkumu a stanovením ná-vrhů a doporučení. |
|
dc.format |
56 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
emoce
|
cs |
dc.subject |
spokojenost
|
cs |
dc.subject |
eventy spojené s vínem
|
cs |
dc.subject |
Event marketing
|
en |
dc.subject |
emotions
|
en |
dc.subject |
satisfaction
|
en |
dc.subject |
wine tasting connected events
|
en |
dc.title |
Měření spokojenosti účastníků Svatomartinské plavby |
|
dc.title.alternative |
The Measurement of Participants' Satisfaction with the Saint Martin Cruise |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2016-05-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on the measurment of Participants' Satisfaction with the Saint Martin Cruise 2015 and on drawing conclusions showing the aspects of the cruise that may offer oppor-tunities for changes leading to increase participants' satisfaction. The theorethical part contains necessary theoretical basis for marketing, event marketing, wine tasting and marketing research. Furthermore, the theoretical part contains even the explanation and definition of important terms, which are used in the practical part. The practical part is dedicated to Saint Martin Cruise and research. In the first part, Saint Martin cruise is introduced by explaining the planing, preparation and course of the cruise. In the second part, results of the reasearch are presented and evaluated in order to dertermine suggestions and recommendations. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44341
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account