Sociální reklama zaměřená na protikuřácké kampaně

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální reklama zaměřená na protikuřácké kampaně

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Mlýnek, Adam
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:05Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:05Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39071
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je "Sociální reklama zaměřená na protikuřácké kampaně". V teoretické části je definován marketing, sociální marketing a sociální reklama, stejně jako další související témata. Praktická část se zabývá charakteristikou a analýzou vybraných kampaní a jejich celkovým dopadem. Tato závěrečná část bakalářské práce dále zahrnuje kvalitativní výzkum zaměřený na vnímavost a účinnost protikuřáckých kampaní realizovaný v roce 2016 autorem práce.
dc.format 78 s. (130 436 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject reklamní apel cs
dc.subject pro-tikuřácké kampaně cs
dc.subject kouření cs
dc.subject ocial marketing en
dc.subject social advertising en
dc.subject marketing mix en
dc.subject advertising appeal en
dc.subject anti-smoking campaigns en
dc.subject smoking en
dc.title Sociální reklama zaměřená na protikuřácké kampaně
dc.title.alternative The Social Advertising Focused on an Anti-smoking Campaigns
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2016-05-17
dc.description.abstract-translated The theme of this bachelor thesis is "Social Advertising Focused on Anti-smoking Cam-paigns". In the theoretical part is defined marketing, social marketing, social advertising, as well as related topics. The practical part deals with the characterization and analyses of the campaigns, and the evaluation of the impact of the campaigns. This final part of bachelor thesis includes quali-tative research responsiveness and effectiveness of anti-smoking campaigns realized in 2016 by the author of bachelor thesis.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44340
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-26


Files in this item

Files Size Format View Description
mlýnek_2016_dp.pdf 2.291Mb PDF View/Open None
mlýnek_2016_op.doc 153.5Kb Unknown View/Open None
mlýnek_2016_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account