Tvorba Alfonse Muchy očima spotřebitelů

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvorba Alfonse Muchy očima spotřebitelů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Weberová, Dagmar
dc.contributor.author Minaříková, Martina
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:05Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:05Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39070
dc.description.abstract Bakalářská práce je věnovaná Alfonsi Muchovi, jeho reklamní tvorbě a pohledu spotřebitelů na ni. Práce je rozdělená na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část popisuje historii plakátové tvorby a život a dílo Alfonse Muchy. Zabývá se také reklamou a uměním obecně, je zde popsán vztah reklamy a umění a vnímání reklamy. V praktické části jsou představeny čtyři konkrétní reklamní plakáty z Muchovy tvorby. Je věnován prostor názoru samotných spotřebitelů na tyto plakáty i obecně na jeho tvorbu. Na základě zjištěných odpovědí a analýzy těchto plakátů je vyvozen závěr a doporučení ohledně jejich využití v reklamní praxi.
dc.format 70 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Alfons Mucha cs
dc.subject umění cs
dc.subject reklama cs
dc.subject plakát cs
dc.subject Alphonse Mucha en
dc.subject art en
dc.subject advertising en
dc.subject poster en
dc.title Tvorba Alfonse Muchy očima spotřebitelů
dc.title.alternative The Work of Alphonse Mucha by Eyes of Consumers
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Boušková, Martina
dc.date.accepted 2016-05-17
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is devoted to Alphonse Mucha, his advertising work and consumers' view of it. The work is divided into the theoretical part and practical part. The theoretical part describes history of creation of posters and life and work of Alphonse Mucha. It also deals with advertising and art in general, the relationship of advertising and art and perception of advertising are described there, too. In the practical part, four specific advertising posters of Mucha's work are introduced. Furthermore, consumers are encouraged to express their opinions about these posters and about Mucha's work in general. Based on the identified answers and analysis of these posters there a conclusion is drawn and recommendations regarding their use in advertising practice are made.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44339
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-28


Files in this item

Files Size Format View Description
minaříková_2016_dp.zip 92.97Mb Unknown View/Open None
minaříková_2016_op.doc 148Kb Unknown View/Open None
minaříková_2016_vp.docx 121.6Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account