Sociální reklama se zaměřením na týrání a zneužívání dětí

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální reklama se zaměřením na týrání a zneužívání dětí

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Kovalčíková, Veronika
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:05Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:05Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39066
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je sociální reklama se zaměřením na týrání a zneužívání dětí. Klíčovým úkolem je zjistit, jak tato reklamní sdělení působí na cílovou skupinu - tedy děti ve věku zhruba 12 let, a to na základě kvalitativního výzkumu provedeného formou individuálních hloubkových rozhovorů. Teoretická část je věnována základní terminologii, analýze pojmů souvisejících s tématem, a nastavení metodologie práce. Praktická část se konkrétně zabývá zadavateli kampaní s tematikou týrání a zneužívání dětí, analýze provedeného výzkumu a vyhodnocení výzkumu. Závěr této práce je věnován doporučení jak zefektivnit sociální reklamy s danou problematikou.
dc.format 68 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject sociální marketing cs
dc.subject sociální reklama cs
dc.subject zneužívání a týrání dětí cs
dc.subject syndrom CAN cs
dc.subject individuální rozhovory cs
dc.subject social marketing en
dc.subject social advertising en
dc.subject child abuse en
dc.subject syndrome CAN en
dc.subject individual interviews en
dc.title Sociální reklama se zaměřením na týrání a zneužívání dětí
dc.title.alternative The Social Advertising Focusing on the Bullying and the Child Abuse
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kupková, Zuzana
dc.date.accepted 2016-05-17
dc.description.abstract-translated The theme of this bachelor thesis is social advertising with a focus on Child Abuse. The key assignment is to discover how effective is the advertising message to target group - i.e. children at the age 12 - that is based on qualitative research in the form of individual in-depth interviews. The theoretical section is devoted to basic terminology, analysis of concepts connected with the theme and setting a methodology. The practical section deals specifically with the contracting authorities of campaigns (on the child abuse topics), analysis of the research and evaluation of research. The conclusion of this thesis is devoted to recommendations on how to increase the efficiency of social advertising with the specific issue.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44332
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
kovalčíková_2016_dp.pdf 1.641Mb PDF View/Open None
kovalčíková_2016_op.doc 157Kb Unknown View/Open None
kovalčíková_2016_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account