Sociální reklama se zaměřením na týrání a zneužívání dětí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Kovalčíková, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:05Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:05Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39066
|
|
dc.description.abstract |
Tématem této bakalářské práce je sociální reklama se zaměřením na týrání a zneužívání dětí. Klíčovým úkolem je zjistit, jak tato reklamní sdělení působí na cílovou skupinu - tedy děti ve věku zhruba 12 let, a to na základě kvalitativního výzkumu provedeného formou individuálních hloubkových rozhovorů. Teoretická část je věnována základní terminologii, analýze pojmů souvisejících s tématem, a nastavení metodologie práce. Praktická část se konkrétně zabývá zadavateli kampaní s tematikou týrání a zneužívání dětí, analýze provedeného výzkumu a vyhodnocení výzkumu. Závěr této práce je věnován doporučení jak zefektivnit sociální reklamy s danou problematikou. |
|
dc.format |
68 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
zneužívání a týrání dětí
|
cs |
dc.subject |
syndrom CAN
|
cs |
dc.subject |
individuální rozhovory
|
cs |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
child abuse
|
en |
dc.subject |
syndrome CAN
|
en |
dc.subject |
individual interviews
|
en |
dc.title |
Sociální reklama se zaměřením na týrání a zneužívání dětí |
|
dc.title.alternative |
The Social Advertising Focusing on the Bullying and the Child Abuse |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2016-05-17 |
|
dc.description.abstract-translated |
The theme of this bachelor thesis is social advertising with a focus on Child Abuse. The key assignment is to discover how effective is the advertising message to target group - i.e. children at the age 12 - that is based on qualitative research in the form of individual in-depth interviews. The theoretical section is devoted to basic terminology, analysis of concepts connected with the theme and setting a methodology. The practical section deals specifically with the contracting authorities of campaigns (on the child abuse topics), analysis of the research and evaluation of research. The conclusion of this thesis is devoted to recommendations on how to increase the efficiency of social advertising with the specific issue. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44332
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2016-04-29 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account