Potenciál vstupu značky Urban Outfitters na český trh

DSpace Repository

Language: English čeština 

Potenciál vstupu značky Urban Outfitters na český trh

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Jandová, Martina
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:05Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:05Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39062
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá vstupem firmy Urban Outfitters na český trh. V teoretické části práce autorka definuje základní pojmy k dané problematice jako je značka a marketingová stra-tegie s užším zaměřením na omnichannel strategii. Také zde formuluje pojmy z oblasti marke-tingové komunikace, nákupní zkušenost a typy analýz, které je nezbytné provést před vstupem značky na trh. Cílem práce je zjistit, jak by český spotřebitel vnímal produkty Urban Outfitters. V praktické části autorka teoretický základ aplikuje do praxe v popisu fungování a strategií firmy Urban Out-fitters. Dále analyzuje makro a mikro prostředí, do kterého by měla firma vstoupit a provádí prů-zkum, kterým zjišťuje, zda český spotřebitel zná značku a jak hodnotí její produkty a vizuální komunikaci. Zjištěná data autorka podporuje sekundárně získanými informacemi, které se týkají českého zákazníka, českého prostředí a českého trhu s módou.
dc.format 65
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject módní značka cs
dc.subject omnichannel strategie cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject vstup na trh cs
dc.subject nákupní zkušenost cs
dc.subject český zákazník cs
dc.subject fashion brand en
dc.subject omnichannel strategy en
dc.subject marketing mix en
dc.subject entering foreign market en
dc.subject shopping experience en
dc.subject marketing communication en
dc.title Potenciál vstupu značky Urban Outfitters na český trh
dc.title.alternative The Urban Outfitters and its Potential to Entry the Czech Market
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Šikl-Burešová, Eva
dc.date.accepted 2016-05-17
dc.description.abstract-translated This bachelor's thesis concerns the issues of the company entering new foreign market. In the theoretical part, the author discussess the terms of brand and marketing strategy with a closer look to omnichannel marketing strategy and formulates different types of analysis and other terms as shopping experience or marketing communication. The aim of this thesis is to find out how would Czech customer perceive the product of Urban Outfitters. In the practical part the author aplies the fundamentals mentioned in the theoretical part and describes the concept and strategy of Urban Outfitters. Afterwards the author analyzes macro and micro environment to which the company should enter and performs the research which aim is to find out if the Czech customer knows the brand and how the Czech customer perceives it in terms of different criteria for the product and visual communication. The primary data are afterwards supported by the secondary information, which discuss the Czech customer, Czech environment and Czech fashion and retail market.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44326
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-27


Files in this item

Files Size Format View Description
jandová_2016_dp.pdf 14.74Mb PDF View/Open None
jandová_2016_op.doc 154Kb Unknown View/Open None
jandová_2016_vp.doc 151.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account