Marketing ve filmovém průmyslu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketing ve filmovém průmyslu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šula, Tomáš
dc.contributor.author Fojtík, Petr
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:04Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:04Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39057
dc.description.abstract Tématem této bakalářské práce je "Marketing ve filmovém průmyslu". Teoretická část obsahuje souhrn základních pojmů z dané oblasti, včetně aplikace marketingového mixu v marketingu audiovizuálních děl. Praktická část analyzuje v České republice užité marketingové kampaně vybraných filmů. Práce se dále soustředí na určení faktorů marketingového mixu, hrajících klíčovou úlohu v rozhodovacím procesu českého diváka. Toho je dosaženo kvantitativním šetřením.
dc.format 80 s. (108 803 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject filmový marketing cs
dc.subject propagace audiovizuálního díla cs
dc.subject filmová distribuce cs
dc.subject film cs
dc.subject kino cs
dc.subject marketing cs
dc.subject film marketing en
dc.subject promotion of audivisual work en
dc.subject film distribution en
dc.subject motion picture en
dc.subject cinema en
dc.subject marketing en
dc.title Marketing ve filmovém průmyslu
dc.title.alternative The Marketing in the Film Industry
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Soukalová, Radomila
dc.date.accepted 2016-05-16
dc.description.abstract-translated The topic of this bachelor thesis is "Marketing in the film industry." The theoretical part contains a summary of the core terminology from this field, including application of the marketing mix in the marketing of audiovisual works. The practical part analyzes elected films' marketing campaigns, used in the Czech Republic. The final part of this paper is focused on identifying influential factors of marketing mix, that play a major role in czech moviegoers' decision-making process. This is achieved through a quantitative research.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44318
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
fojtík_2016_dp.pdf 5.708Mb PDF View/Open None
fojtík_2016_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
fojtík_2016_vp.docx 121.2Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account