Faktory ovlivňující zákazníky při výběru restauračního zařízení v Hradci Králové
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Fiala, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:04Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:04Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39056
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce na téma Faktory ovlivňující zákazníky při výběru restauračního zařízení v Hradci Králové, je zaměřena na podrobnější analýzu nejdůležitějších faktorů, které hosty restaurací nejvíce ovlivňují, při rozhodování, jaký podnik v Hradci Králové navštíví. Práce analyzuje vzorek jednotlivých královéhradeckých restaurací, dále zjišťuje preference spo-třebitele, které následně analyzuje a snaží se je dávat do souvislostí, aby tak vznikl podrob-nější a přesnější pohled na otázku, z jakého důvodu si spotřebitel k návštěvě zvolil kon-krétní restauraci. |
|
dc.format |
55 s. (80 890 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
restaurace
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
rozhodování
|
cs |
dc.subject |
Hradec Králové
|
cs |
dc.subject |
marketing services
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
restaurant
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
decision making
|
en |
dc.subject |
Hradec Kralove
|
en |
dc.title |
Faktory ovlivňující zákazníky při výběru restauračního zařízení v Hradci Králové |
|
dc.title.alternative |
The Factors Influencing the Customer's Choice of Restaurant Facilities in Hradec Kralove |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kupková, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2016-05-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis´s name is Factors influencing the customer´s choice of restaurant facil-ities in Hradec Kralove is focused on the detailed analysis of the most important factors that restaurant guests most influence in deciding which restaurant visit in Hradec Kralove. The thesis analyzes a sample of each of Hradec Kralove restaurants, also finds the prefer-ences of consumers, which then analyzes and tries to put into perspective that was so de-tailed and accurate view of the question of why a consumer chose to visit a particular res-taurant. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44317
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2016-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account