Sociální reklama se zaměřením na domácí násilí
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Harantová, Lenka
|
|
dc.contributor.author |
Čermáková, Dominika
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:38:04Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:38:04Z |
|
dc.date.issued |
2016-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/39055
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce "Sociální reklama se zaměřením na domácí násilí" se zabývá funkčností reklamních spotů zaměřených na osoby postižené nebo ohrožené domácím násilí. Cílem práce je zjistit, který z prvků používaných ve spotech je nejefektivnější, tedy který veřejnost nejvíce zaujme. V další části bude potvrzena nebo vyvrácena teorie, že emocionální apel má v sociální reklamě efekt potlačení apelu informativního. První část práce je zaměřená na vysvětlení teoretických pojmů, jako je sociální marketing, sociální reklama nebo domácí násilí. Také jsou zde rozebrány jednotlivé parametry od emocionálních a informativních apelu po využití různých barev, hudebních stylů či celebrit. V poslední teoretické části je rozebrána metodika práce. Praktická část obsahuje nejprve popisy jednotlivých spotů a je-jich kontext. Následně jsou zde jednotlivě spoty analyzovány. V konečné fázi jsou porovnány výsledky jednotlivých částí. |
|
dc.format |
79 s. (92 804 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
sociální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální reklama
|
cs |
dc.subject |
hloubkový rozhovor
|
cs |
dc.subject |
domácí násilí
|
cs |
dc.subject |
social marketing
|
en |
dc.subject |
social advertising
|
en |
dc.subject |
in-depth interview
|
en |
dc.subject |
domestic violence
|
en |
dc.title |
Sociální reklama se zaměřením na domácí násilí |
|
dc.title.alternative |
The Social Advertising Focusing For an Domestic Violence |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šikl-Burešová, Eva |
|
dc.date.accepted |
2016-05-16 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis "Social Advertising Focusing For Domestic Violence" deals with the functionality of advertising spots focused on people affected or threat by domestic violence. The objective of the thesis is to determine which of the elements used in the spots is the most effective, it means which attracts people the most. In the next part will be confirmed or re-futed the theory that the emotional appeal in a social advertising takes effect of suppresing of the informative appeal. The first part is focused on explanation of theoretical concepts such as social marketing, social advertising or domestic violence. There are also analyze individual parametrs from emotional and informative appeals to use of colors, music styles and celebri-ties. The last theoretical part discusses methodology of work. The practical part contains descriptions of individual spots and their context the first. Then the individual spots are ana-lyzed. In the last part the results of individual parts are compared. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
44316
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account