Komunikace zdravého životního stylu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Komunikace zdravého životního stylu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Harantová, Lenka
dc.contributor.author Beranová, Kateřina
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:04Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:04Z
dc.date.issued 2016-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39054
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá komunikací zdravého životního stylu. Jejím cílem je vy-tvořit analýzu in-store komunikace firmy Sklizeno. V teoretické části vymezuje pojmy týkající se oboru podpory prodeje a osobního prodeje. V této části jsou také definovány výzkumné otázky. Praktická část se věnuje provedenému marketingovému výzkumu, ve kterém byla využita metoda mystery shoppingu a pozorování. Na konci práce jsou pak návrhy a doporučení na zlepšení využívání prvků podpory prodeje a zdokonalení osobního prodeje.
dc.format 67
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingové komunikace cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject zdravý životní styl cs
dc.subject Sklizeno cs
dc.subject marketing communications en
dc.subject sales promotion en
dc.subject personal selling en
dc.subject healthy lifestyle en
dc.subject Sklizeno en
dc.title Komunikace zdravého životního stylu
dc.title.alternative The Healthy Lifestyle Communication
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bureš, Vladislav
dc.date.accepted 2016-05-16
dc.description.abstract-translated This thesis deals with communication of a healthy lifestyle. to create Sklizeno in-store communication analysis. The theoretical part defines terms related to the field of sales promotion and personal selling. In this section are also defined research questions. The practical part is devoted to marketing research in which was used the method of mystery shopping and observations. At the end of the work are suggestions and recommendations for improving the use of elements of sales support and possibilities how to improve perso-nal selling.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 44315
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-29


Files in this item

Files Size Format View Description
beranová_2016_dp.pdf 1.684Mb PDF View/Open None
beranová_2016_op.doc 151Kb Unknown View/Open None
beranová_2016_vp.doc 152Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account