The project of Integrated Digital Marketing in order to enhance the Brand awareness of WIMB Czech Republic

DSpace Repository

Language: English čeština 

The project of Integrated Digital Marketing in order to enhance the Brand awareness of WIMB Czech Republic

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Cibro, Puput Anggraini
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:38:01Z
dc.date.available 2016-11-28T12:38:01Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/39023
dc.description.abstract WIMB má vizi stát se první volbou GPS tracker s nejvyšším ochrana ve světě. Jako nový začínající společnost, největší výzvou, která by měla směřovat WIMB je nedostatek pov-ědomí o značce mezitím ve stejné době, kdybychom odražené od finančního výhledu společnost velmi potřebuje zákazník profitovat i partnery. Nedávný na moderní technologie éry, jeden z nejlepších a nejjednodušší kanálu podpořit podnika-ství a získat povědomí o značce je přes digitální marketing, protože lidé mohou snadno spojit se značkou s internetem a počty zařízení. Vzhledem k tomu, digitální marketing profil České republiky, WIMB má širokou škálu příležitost představit své produkty na trh s digitální marketing jako jejich nástrojů. Tato práce se skládá ze tří hlavních částí, počínaje teorii digitálního marketingu a povědomí o značce, analýzu části, která popíše o společnosti, aktuální digitální marketingové strategie a analýzy trhu. A konečně, zavedení integrovaného digitálního marketingu projektu, jejichž cílem je, aby se en-Hance povědomí o značce společnosti, včetně času, nákladů a analýzy rizik bude doruč-ered v této práci.
dc.format 93
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Integrated digital marketing cs
dc.subject brand awareness cs
dc.subject implementation of IDM cs
dc.subject Integrated digital marketing en
dc.subject brand awareness en
dc.subject implementation of IDM en
dc.title The project of Integrated Digital Marketing in order to enhance the Brand awareness of WIMB Czech Republic
dc.title.alternative The project of Integrated Digital Marketing in order to enhance the Brand awareness of WIMB Czech Republic
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vaněk, Jiří
dc.date.accepted 2016-05-30
dc.description.abstract-translated WIMB has a vision to be the first choice GPS tracker with the highest protection in the world. As a new startup company, the biggest challenge that WIMB should face is lack of brand awareness meanwhile at the same time if we reflected from the financial perspective the company extremely needs customer to gain profit also partners. Recent to the updated technology era, one of the best and easiest channel to promote the business and gain brand awareness is thru digital marketing since people can easily con-nected with the brand with internet and with numbers of device. Given the digital marketing profile of Czech Republic, WIMB has a wide range of oppor-tunity to introduce their product to the market with digital marketing as their tools. This thesis consists of three major components, beginning the theory of digital marketing and brand awareness, the analysis part which will describe about the company, the current digital marketing strategy and the market analysis. Lastly, the implementation of integrated digital marketing project which aim to enhance the brand awareness of the company including time, cost and risk analysis will be delivered in this thesis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Economics and Management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 44278
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
cibro_2016_dp.pdf 1.744Mb PDF View/Open None
cibro_2016_op.docx 23.31Kb Unknown View/Open None
cibro_2016_vp.docx 24.30Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account