1. Teoretická část: Krása ve fotografii 2. Praktická část: a) katalog produktů: Vierka Vojčiaková - Portfolio b) volné fotografie - výstavní soubor: Teorie krásy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Fišerová, Lucia
|
|
dc.contributor.author |
Chrenka, Matej
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:37:54Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:37:54Z |
|
dc.date.issued |
2015-11-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38963
|
|
dc.description.abstract |
Bakalárska práca sa sústredí na rôzne princípy fungovania krásy vo fotografii. Snaží sa prebádať rôzne stratégie zobrazenia s dôrazom na estetický účinok na diváka a jeho subjektívne prežívanie. Opisuje tieto stratégie z historického hľadiska. Taktiež sa snaží nájsť zmysel v hľadaní krásy naprieč fotografickou tvorbou. |
|
dc.format |
40s. (44134) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
krása
|
cs |
dc.subject |
estetika
|
cs |
dc.subject |
fotografia
|
cs |
dc.subject |
piktorializmus
|
cs |
dc.subject |
vernokularizmus
|
cs |
dc.subject |
nenaratívna fotografia
|
cs |
dc.subject |
: beauty
|
en |
dc.subject |
esthetics
|
en |
dc.subject |
photography
|
en |
dc.subject |
pictorialism
|
en |
dc.subject |
vernocularism
|
en |
dc.subject |
non-narrative photography
|
en |
dc.title |
1. Teoretická část: Krása ve fotografii 2. Praktická část: a) katalog produktů: Vierka Vojčiaková - Portfolio b) volné fotografie - výstavní soubor: Teorie krásy |
|
dc.title.alternative |
1.Theoretical part: Beauty in Photography 2. Practical part: a) Vierka Vojciakova - Portfolio b) Beauty Theory |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pešatová, Kateřina |
|
dc.date.accepted |
2016-06-14 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor's thesis focuses on various functional principles of beauty in photography. It tries to explore various strategies of representation with emphasis on spectator and his/her subjective perception. It describes these strategies from historical point of view. It also tries to make a sense of searching beauty throughout photographic creation. |
|
dc.description.department |
Ateliér Reklamní fotografie |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Multimédia a design - Reklamní fotografie |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Multimedia and Design - Advertising Photography |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
BcA. |
|
dc.thesis.degree-program |
Výtvarná umění |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Visual Arts |
en |
dc.identifier.stag |
44166
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-05-13 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account