Tvorba reklamních kampaní ve veřejném zájmu (BESIP, První pomoc, ČČK apod.)
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Tomaštík, Marek
|
|
dc.contributor.author |
Musilová, Romana
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:37:31Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:37:31Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38733
|
|
dc.description.abstract |
Předložená práce se zabývá oblastí marketingu neziskového sektoru s důrazem na tvorbu reklamních kampaní ve veřejném zájmu. Po shrnutí základních teoretických poznatků se práce zaměřuje na organizaci BESIP, jejíž aktivity jsou v praktické části podrobeny analýze. Pro tyto účely je využita zejména SWOT analýza. Druhá polovina praktické části začíná dotazníkovým průzkumem zkoumajícím preference respondentů a jejich povědomí o právních předpisech v oblasti bezpečnosti na silnicích. Na základě informací z tohoto šet-ření je vypracován návrh nové reklamní kampaně. |
|
dc.format |
68s. (86 364 slov) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Reklamní kampaň
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
bezpečnost v dopravě
|
cs |
dc.subject |
BESIP
|
cs |
dc.subject |
Advertising campaing
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
non-profit sector
|
en |
dc.subject |
road safety
|
en |
dc.title |
Tvorba reklamních kampaní ve veřejném zájmu (BESIP, První pomoc, ČČK apod.) |
|
dc.title.alternative |
Creation of Advertising in Public Service Campaigns (BESIP, First Aid, ČČK Etc.) |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Taraba, Pavel |
|
dc.date.accepted |
2016-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This work deals with marketing of non-profit sector with emphasis on creation of adverti-sing campaigns in the public interest. After summarizing the basic theoretical knowledge, the work focuses on BESIP organization which activities are analyzed in analytical part. For this purpose is used SWOT analysis. The second part of analytical part starts with the questionnaire which studies the preferences of respondents and their awareness of legisla-tion in the field of road safety. Based on this informations is created proposal for a new advertising campaign. |
|
dc.description.department |
Ústav krizového řízení |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ovládání rizik |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Risk Control |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Procesní inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Process engineering |
en |
dc.identifier.stag |
43858
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-05-13 |
|
local.subject |
sociální reklama
|
cs |
local.subject |
social advertising
|
en |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account