Komunikační plán firmy Miroslav Marek stolařství
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Durďáková, Jana
|
|
dc.contributor.author |
Drobná, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:37:25Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:37:25Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38662
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je zpracování návrhu komunikačního plánu pro firmu Miroslav Marek stolařství. V teoretické části je zpracována teorie a definice od různých autorů, která předchází části praktické. Teorie je zaměřená na marketingovou komunikaci, komunikační mix, současné trendy v marketingové komunikaci a komunikační plán. Praktická část se zabývá charakteristikou společnosti a popisuje současnou situaci ve firmě a komunikační nástroje, které byly v této firmě doposud využívány. Pomocí PEST analýzy, analýzy konkurence a SWOT analýzy je vyhodnocena současná situace a je sestaven návrh nového komunikačního plánu. V závěru praktické části jsou vyhodnoceny zvolené komunikační techniky a navrhnuta doporučení. |
|
dc.format |
60 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Komunikační plán
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
reklama
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Communication plan
|
en |
dc.subject |
Promotion
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Advrertising
|
en |
dc.subject |
SWOT Analysis
|
en |
dc.title |
Komunikační plán firmy Miroslav Marek stolařství |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication of Miroslav Marek Stolařství |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2016-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the bachelor thesis is to create a proposal of communication plan for the company Miroslav Marek joinery. The theoretical part explains the basic terms and definitions from different authors. This part comes before the practical part. The theory is focused on marketing communication, communication mix, current trends in marketing communication and communication plan. The practical part is based on characteristics of the company and it describes current situation and communication tools, which have been used in the company. The current situation in the company is evaluated by PEST analysis, competitive analysis and SWOT analysis and the proposal of new communication plan is created. To conclude with, the communication methods are evaluated and the suggestions are made. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39614
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-05-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account