Rozšíření produktů zvolené společnosti na čínském trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Rozšíření produktů zvolené společnosti na čínském trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubíčková, Martina
dc.contributor.author Doskočilová, Libuše
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:37:25Z
dc.date.available 2016-11-28T12:37:25Z
dc.date.issued 2016-05-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38661
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na prokázání možnosti růstu zvolené firmy na trhu v Číně. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části jsou obsaženy teoretické poznatky o kulturním prostředí na čínském trhu, užívaných obchodních praktikách a pla-tebních podmínkách. V praktické části probíhá zhodnocení nynějšího působení zvolené firmy na trhu a zkoumání možností pro rozšíření působnosti a ziskovosti na trhu v Číně. Výstupy analýz jsou aplikovány do analýzy SWOT, která je shrnuje s cílem prokázat další možnost růstu zvolené firmy na tomto trhu. Výsledky této práce mohou usnadnit zvolené firmě rozhodnutí, zda investovat do dalšího růstu na trhu v Číně, upozornit ji na překoná-vání překážek na které se musí připravit a naopak, zdůraznit jaké jsou její výhody v konkurenčním prostředí státem řízené ekonomiky.
dc.format 63 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject obchod cs
dc.subject Čínská Lidová Republika cs
dc.subject marketing cs
dc.subject značka cs
dc.subject platební podmínky cs
dc.subject Business en
dc.subject Peoples Republic of China en
dc.subject Marketing en
dc.subject Trade Mark en
dc.subject Payment Terms en
dc.title Rozšíření produktů zvolené společnosti na čínském trhu
dc.title.alternative Expansion of Products of the Chosen Company on the Chinese Market
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pechancová, Viera
dc.date.accepted 2016-06-09
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis is focused on demonstrating the possibilities for growth of selected company in the market of China. The work is divided into theoretical and practical part. The first part contains theoretical knowledge of the cultural environment in the Chinese market, business practices and payment terms used there. In the practical part is done the evaluation of the current position for the selected company on the market and explored options for expansion and profitability on the market in China. Outputs of analyzes are applied in a SWOT analysis, which is summarized to show further potential growth of the selected firm in this market. The results of this work may facilitate the chosen company to decide whether to invest in further growth of the market in China, to warn them about the obstacles which they need to be prepare for and vice versa, to highlight what are its advantages in a competitive environment, state-run economy.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39613
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2016-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
doskočilová_2016_dp.pdf 987.0Kb PDF View/Open None
doskočilová_2016_op.pdf 924.2Kb PDF View/Open None
doskočilová_2016_vp.docx 23.20Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account