Rozšíření produktů zvolené společnosti na čínském trhu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubíčková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Doskočilová, Libuše
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:37:25Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:37:25Z |
|
dc.date.issued |
2016-05-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38661
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na prokázání možnosti růstu zvolené firmy na trhu v Číně. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části jsou obsaženy teoretické poznatky o kulturním prostředí na čínském trhu, užívaných obchodních praktikách a pla-tebních podmínkách. V praktické části probíhá zhodnocení nynějšího působení zvolené firmy na trhu a zkoumání možností pro rozšíření působnosti a ziskovosti na trhu v Číně. Výstupy analýz jsou aplikovány do analýzy SWOT, která je shrnuje s cílem prokázat další možnost růstu zvolené firmy na tomto trhu. Výsledky této práce mohou usnadnit zvolené firmě rozhodnutí, zda investovat do dalšího růstu na trhu v Číně, upozornit ji na překoná-vání překážek na které se musí připravit a naopak, zdůraznit jaké jsou její výhody v konkurenčním prostředí státem řízené ekonomiky. |
|
dc.format |
63 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
obchod
|
cs |
dc.subject |
Čínská Lidová Republika
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
značka
|
cs |
dc.subject |
platební podmínky
|
cs |
dc.subject |
Business
|
en |
dc.subject |
Peoples Republic of China
|
en |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Trade Mark
|
en |
dc.subject |
Payment Terms
|
en |
dc.title |
Rozšíření produktů zvolené společnosti na čínském trhu |
|
dc.title.alternative |
Expansion of Products of the Chosen Company on the Chinese Market |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pechancová, Viera |
|
dc.date.accepted |
2016-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis is focused on demonstrating the possibilities for growth of selected company in the market of China. The work is divided into theoretical and practical part. The first part contains theoretical knowledge of the cultural environment in the Chinese market, business practices and payment terms used there. In the practical part is done the evaluation of the current position for the selected company on the market and explored options for expansion and profitability on the market in China. Outputs of analyzes are applied in a SWOT analysis, which is summarized to show further potential growth of the selected firm in this market. The results of this work may facilitate the chosen company to decide whether to invest in further growth of the market in China, to warn them about the obstacles which they need to be prepare for and vice versa, to highlight what are its advantages in a competitive environment, state-run economy. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39613
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2016-05-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account