Analýza konkurenceschopnosti firmy Věcičky pro malé lidičky, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza konkurenceschopnosti firmy Věcičky pro malé lidičky, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Zapletalíková, Eliška
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:37:25Z
dc.date.available 2016-11-28T12:37:25Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38660
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce je analýza konkurenceschopnosti společnosti Věcičky pro malé lidičky, s. r. o. Teoretická část charakterizuje pojmy konkurence a konkurenceschopnost. Dále teoretická část obsahuje benchmarking, PESTLE analýzu a SWOT analýzu. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na vybranou společnost a jmenovány její největší konkurenti. V závěru praktické části je vyhodnocen marketingový výzkum a shrnuty doporučení pro zlepšení konkurenceschopnosti společnosti.
dc.format 80 s. (81 902 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Konkurence cs
dc.subject konkurenceschopnost cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject PESTLE analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Competition en
dc.subject competitiveness en
dc.subject benchmarking en
dc.subject PESTLE analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Analýza konkurenceschopnosti firmy Věcičky pro malé lidičky, s.r.o.
dc.title.alternative Analysis of the Competitiveness of Company Věcičky pro malé lidičky Ltd
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2016-06-09
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis focuses on the competitiveness analysis of the company Věcičky pro malé lidičky Ltd. The theoretical part of the thesis characterizes basic concepts such as competition and competitiveness. In the next chapter of the theoretical part are benchmarking, PESTLE analysis and SWOT analysis. In the practical part of my work are apply theoretical finding on selected company and its major competitors. In conclusion is evaluated marketing research and summarized recommendations for improvement of company´s competitiveness.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39610
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2016-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
zapletalíková_2016_dp.pdf 2.278Mb PDF View/Open None
zapletalíková_2016_op.docx 26.94Kb Unknown View/Open None
zapletalíková_2016_vp.docx 22.51Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account