Analýza konkurenceschopnosti firmy Věcičky pro malé lidičky, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Zapletalíková, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:37:25Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:37:25Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38660
|
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce je analýza konkurenceschopnosti společnosti Věcičky pro malé lidičky, s. r. o. Teoretická část charakterizuje pojmy konkurence a konkurenceschopnost. Dále teoretická část obsahuje benchmarking, PESTLE analýzu a SWOT analýzu. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na vybranou společnost a jmenovány její největší konkurenti. V závěru praktické části je vyhodnocen marketingový výzkum a shrnuty doporučení pro zlepšení konkurenceschopnosti společnosti. |
|
dc.format |
80 s. (81 902 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Konkurence
|
cs |
dc.subject |
konkurenceschopnost
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
PESTLE analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Competition
|
en |
dc.subject |
competitiveness
|
en |
dc.subject |
benchmarking
|
en |
dc.subject |
PESTLE analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Analýza konkurenceschopnosti firmy Věcičky pro malé lidičky, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Analysis of the Competitiveness of Company Věcičky pro malé lidičky Ltd |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2016-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis focuses on the competitiveness analysis of the company Věcičky pro malé lidičky Ltd. The theoretical part of the thesis characterizes basic concepts such as competition and competitiveness. In the next chapter of the theoretical part are benchmarking, PESTLE analysis and SWOT analysis. In the practical part of my work are apply theoretical finding on selected company and its major competitors. In conclusion is evaluated marketing research and summarized recommendations for improvement of company´s competitiveness. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39610
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2016-05-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account