Marketingová komunikace na internetu společnosti SKYSPORT TEAM s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace na internetu společnosti SKYSPORT TEAM s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Čada, Jan
dc.contributor.author Wantula, Jan
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:37:25Z
dc.date.available 2016-11-28T12:37:25Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38659
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřená na zlepšení marketingové komunikace na internetu společnosti SKYSPORT TEAM s.r.o. Teoretická část charakterizuje obecně pojem marketing, marketingový mix a marketingová komunikace. Následně se věnuje definováním marketingové komunikace na internetu na základě aktuálně využívaných trendů v praxi. Součástí teoretické části jsou také analytické metody pro účely praktické části. Praktická část je rozdělena na dvě kapitoly Analytické metody a návrh doporučení. Analytická část řeší současný stav společnosti v oblasti marketingové komunikace prostřednictví analytických metod. Následné návrhy a doporučení, které jsou podložené dotazníkovým šetřením a SWOT analýzou se věnují zlepšení zpětné vazby mezi klientem a společností na základně emailového spojení a dále zavedením online rezervačního systému na webových stránkách společnosti. Součástí návrhu doporučení je časová, a riziková analýza.
dc.format 87 s. (14 726 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject Marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject questionnaire en
dc.subject SWOT analysis en
dc.title Marketingová komunikace na internetu společnosti SKYSPORT TEAM s.r.o.
dc.title.alternative Marketing Communication on the Internet of Company SKYSPORT TEAM s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2016-06-09
dc.description.abstract-translated The bachelor work thesis focuses on improving marketing communication on the Internet of company SKYSPORT TEAM s.r.o. The theoretical part generally characterizes marketing, marketing mix and marketing communication. Subsequently, it focuses on defining marketing communication on the Internet based on currently used trends in practice. The theoretical part also includes clarification of the quantitative analysis, which will be used later within the practical part. The practical part is dived into two chapters Analytical methods and Project my own proposal. Analytical part addresses the current state of society in the field of marketing communications via analytical methods. Subsequent draft recommendations, which are based on questionnaire and SWOT analysis dedicated to improving the feedback between the client and the base enamel junction and the introduction of online reservation system on website. The project also includes the time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39609
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2016-05-16


Files in this item

Files Size Format View Description
wantula_2016_dp.pdf 2.554Mb PDF View/Open None
wantula_2016_op.docx 27.09Kb Unknown View/Open None
wantula_2016_vp.docx 22.16Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account