Marketingová komunikace na internetu společnosti SKYSPORT TEAM s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Čada, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Wantula, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:37:25Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:37:25Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38659
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřená na zlepšení marketingové komunikace na internetu společnosti SKYSPORT TEAM s.r.o. Teoretická část charakterizuje obecně pojem marketing, marketingový mix a marketingová komunikace. Následně se věnuje definováním marketingové komunikace na internetu na základě aktuálně využívaných trendů v praxi. Součástí teoretické části jsou také analytické metody pro účely praktické části. Praktická část je rozdělena na dvě kapitoly Analytické metody a návrh doporučení. Analytická část řeší současný stav společnosti v oblasti marketingové komunikace prostřednictví analytických metod. Následné návrhy a doporučení, které jsou podložené dotazníkovým šetřením a SWOT analýzou se věnují zlepšení zpětné vazby mezi klientem a společností na základně emailového spojení a dále zavedením online rezervačního systému na webových stránkách společnosti. Součástí návrhu doporučení je časová, a riziková analýza. |
|
dc.format |
87 s. (14 726 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
questionnaire
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.title |
Marketingová komunikace na internetu společnosti SKYSPORT TEAM s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication on the Internet of Company SKYSPORT TEAM s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2016-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor work thesis focuses on improving marketing communication on the Internet of company SKYSPORT TEAM s.r.o. The theoretical part generally characterizes marketing, marketing mix and marketing communication. Subsequently, it focuses on defining marketing communication on the Internet based on currently used trends in practice. The theoretical part also includes clarification of the quantitative analysis, which will be used later within the practical part. The practical part is dived into two chapters Analytical methods and Project my own proposal. Analytical part addresses the current state of society in the field of marketing communications via analytical methods. Subsequent draft recommendations, which are based on questionnaire and SWOT analysis dedicated to improving the feedback between the client and the base enamel junction and the introduction of online reservation system on website. The project also includes the time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39609
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2016-05-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account