dc.contributor.advisor |
Slaný, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Kratochvíl, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:37:17Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:37:17Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38607
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření marketingové strategie Všeobecné fakultní nemocnice v Praze. V teoretické části je popsána teorie marketingu a marketingový a komunikační mix. Dále je zde také marketing ve zdravotnictví, ukazující některé odlišnosti této sféry, a kapitola je věnována i marketingovému plánování a strategii. Část praktická obsahuje interní analýzu nemocnice, zhodnocení stavu marketingu a analýzy mikroprostředí a makroprostředí. V závěru práce je prezentována marketingová strategie, složená ze dvou částí, a to z návrhu na změnu marketingového řízení a z projektu. Obě části navržené strategie jsou podrobeny časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
116 s. (165 896 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing ve zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingové plánování a strategie
|
cs |
dc.subject |
nemocnice
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
healthcare marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing planning and strategy
|
en |
dc.subject |
hospital
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie Všeobecné fakultní nemocnice v Praze |
|
dc.title.alternative |
Marketing Strategy of the General University Hospital in Prague |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tomancová, Lucie |
|
dc.date.accepted |
2016-05-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis is based on creating a marketing strategy of the General University Hospital in Prague. Theory of marketing such as marketing and communication mix is described in theoretical part of the work. There is also defined healthcare marketing, which is quite specific, and the next chapter is based on marketing planning and strategy. Practical part includes internal analysis of the hospital, evaluation of the status of marketing and analyses of microenvironment and microenvironment. At the end of the work there is presented a marketing strategy, which consists of two parts, namely suggestion of marketing manage-ment and the project. Both parts of the suggested strategy are subjected to the time analysis, cost analysis and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Health Services Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39211
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-04-18 |
|