Projekt zvýšení celkové spokojenosti zákazníků vybraného internetového obchodu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zvýšení celkové spokojenosti zákazníků vybraného internetového obchodu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Lobotka, Tomáš
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:37:16Z
dc.date.available 2016-11-28T12:37:16Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38599
dc.description.abstract Cílem diplomové práce, je na základě průzkumu výchozího stavu a spokojenosti zákazníků vybraného internetového obchodu, navrhnout vhodná doporučení, jejichž realizací podnikatel dosáhne navýšení celkové spokojenosti svých zákazníků. Celá práce je rozdělena do několika částí. Teoretická část je vytvořena formou literární rešerše vztahující se k tématům českého spotřebitele 21. století, e-commerce, marketingového výzkumu a spokojenosti zákazníků. Na teoretické poznatky plynule navazuje část praktická. Její úvod je vymezen představení a rozboru podnikatelského subjektu, SWOT analýze a realizaci dotazníkového šetření mezi stávajícími klienty. Reakcí na zjištěné poznatky je projektová část diplomové práce, která podnikateli poskytuje několik doporučení, jejichž realizaci je možno docílit stanoveného cíle. Jednotlivé návrhy jsou v závěru podrobeny nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 116 s. (188 371 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Zákazník cs
dc.subject spokojenost cs
dc.subject internetový obchod cs
dc.subject e-commerce cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject zvýšení spokojenosti cs
dc.subject loajalita cs
dc.subject Customer en
dc.subject satisfaction en
dc.subject online store en
dc.subject e-commerce en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject marketing research en
dc.subject an increase of satisfaction en
dc.subject loyalty en
dc.title Projekt zvýšení celkové spokojenosti zákazníků vybraného internetového obchodu
dc.title.alternative Project of Customer's Overall Satisfaction Improvement in Selected Online Store
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2016-05-27
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is to suggest appropriate recommendations for a chosen online store based on analysis of its initial state and customer's satisfaction. The execution of these recommendations should help the owner to achieve a higher overall satisfaction of her customers. The entire work is divided into several parts. The theoretical part is written in the form of literary recherche and addresses topics related to a Czech consumer of the 21st century, e-commerce, marketing research and customer's satisfaction. These theoretical findings are followed by the practical part. The abstract is dedicated to introduction and analysis of the business entity, SWOT analysis and execution of a questionnaire survey amongst current clients. The outcome of all found results is included in the project part, which provides the owner with several recommendations leading to potential improvements according to a set of predefined goals. In conclusion, all suggestions are subjected to financial, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39147
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2016-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
lobotka_2016_dp.pdf 3.534Mb PDF View/Open None
lobotka_2016_op.docx 29.94Kb Unknown View/Open None
lobotka_2016_vp.docx 25.42Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account