Projekt vytvoření podnikatelského plánu s uplatněním design managementu pro firmu exportující české výrobky na zahraniční trhy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt vytvoření podnikatelského plánu s uplatněním design managementu pro firmu exportující české výrobky na zahraniční trhy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Svoboda, Libor
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:37:15Z
dc.date.available 2016-11-28T12:37:15Z
dc.date.issued 2016-04-07
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38588
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na projekt vytvoření podnikatelského plánu pro českou společnost exportující tradiční české výrobky na zahraniční trhy. Teoretická část je literární rešerší vymezující základní pojmy a trendy z oblasti design managementu, marketingu a podnikání. Praktická část se věnuje analýze trhu, makroprostředí, konkurence, a spotřebitelského vnímání na vybraném cílovém trhu. Na základě zpracovaných analýz je navržen projekt založení obchodní společnosti, zahrnující popis podnikatelského záměru, postup realizace, finanční plán a rizikovou analýzu. Součástí projektu je návrh vizuální identity a vývoj prototypu produktu za účelem podpoření podnikatelského plánu.
dc.format 116 s. (126 941 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject design cs
dc.subject design management cs
dc.subject vizuální identita cs
dc.subject podnikání cs
dc.subject podnikatelský záměr cs
dc.subject podnikatelský plán cs
dc.subject design en
dc.subject design management en
dc.subject visual identity en
dc.subject entreprenurship en
dc.subject business idea en
dc.subject business plan en
dc.title Projekt vytvoření podnikatelského plánu s uplatněním design managementu pro firmu exportující české výrobky na zahraniční trhy
dc.title.alternative Project of Designing Business Plan for the Company Exporting Czech Goods with Focus on Design Management
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2016-05-27
dc.description.abstract-translated The main focus of this diploma thesis is the project of designing a business plan for the company exporting czech goods with focus on brand identity and design management. The diploma thesis is particularly concerning the theoretical background of design management, marketing and entrepreneurship. The practical part of thesis deals with results of macro-enviroment analysis, competition analysis and marketing research of the specific market. The project of establishing new company is designed on the basis of the primary and secondary data research analysis, including visual identity and logo design and product development design.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39114
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2016-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
svoboda_2016_dp.pdf 2.844Mb PDF View/Open None
svoboda_2016_op.docx 29.86Kb Unknown View/Open None
svoboda_2016_vp.docx 23.45Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account