Projekt zlepšení marketingové komunikační strategie společnosti CCUSA Czech Republic na sezónu 2016/2017

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikační strategie společnosti CCUSA Czech Republic na sezónu 2016/2017

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vaněk, Jiří
dc.contributor.author Koňařík, Martin
dc.date.accessioned 2016-11-28T12:37:15Z
dc.date.available 2016-11-28T12:37:15Z
dc.date.issued 2016-02-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/38583
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vypracovat projekt zlepšení marketingové komunikace pro společnost CCUSA Czech republic na sezónu 2016/2017. Celá práce je rozdělena na dvě základní části, kterými jsou teoretická a analytická část, jejíž součástí jsou navrhované projekty. Teoretická část se zaobírá marketingovou komunikací, složkami komunikačního mixu, popisuje situační analýzu podniku a marketingový výzkum. Analytická část pak představuje zkoumanou společnost, popisuje její marketingovou komunikaci, konkurenty, analýzu interního a externího prostředí firmy a marketingový výzkum. Tato část se stala podkladem pro projekty marketingových aktivit, z nichž každý je podroben finanční, časové a rizikové analýze.
dc.format 134 s. (186 773 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový komunikační mix cs
dc.subject marketingový komunikační mix služeb cs
dc.subject marketingový mix cestovního ruchu cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PESTLE analýza cs
dc.subject Porterova analýza pěti sil cs
dc.subject benchmarking cs
dc.subject marketingový výzkum cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communications en
dc.subject marketing communication mix en
dc.subject marketing communication mix of services en
dc.subject marketing communication mix of tourism en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PESTLE analysis en
dc.subject Porter five force's analysis en
dc.subject benchmarking en
dc.subject marketing research en
dc.title Projekt zlepšení marketingové komunikační strategie společnosti CCUSA Czech Republic na sezónu 2016/2017
dc.title.alternative A Project of Marketing Communications Improvement at the Company CCUSA Czech Republic for the Season 2016/2017
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2016-05-24
dc.description.abstract-translated The aim of this master's thesis is to create a project of marketing communications improvement at CCUSA Czech Republic for the upcoming season 2016/2017. The entire thesis is divided into two main parts which are theoretical and analytical parts. Suggested projects are included in the analytical part as well. The theoretical part deals with a marketing communications, elements of marketing communications mix, describes situation analysis and marketing
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 39056
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2016-04-18


Files in this item

Files Size Format View Description
koňařík_2016_dp.pdf 3.373Mb PDF View/Open None
koňařík_2016_op.docx 29.63Kb Unknown View/Open None
koňařík_2016_vp.docx 24.06Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account