dc.contributor.advisor |
Vaněk, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Koňařík, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:37:15Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:37:15Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38583
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je vypracovat projekt zlepšení marketingové komunikace pro společnost CCUSA Czech republic na sezónu 2016/2017. Celá práce je rozdělena na dvě základní části, kterými jsou teoretická a analytická část, jejíž součástí jsou navrhované projekty. Teoretická část se zaobírá marketingovou komunikací, složkami komunikačního mixu, popisuje situační analýzu podniku a marketingový výzkum. Analytická část pak představuje zkoumanou společnost, popisuje její marketingovou komunikaci, konkurenty, analýzu interního a externího prostředí firmy a marketingový výzkum. Tato část se stala podkladem pro projekty marketingových aktivit, z nichž každý je podroben finanční, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
134 s. (186 773 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketingový komunikační mix služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix cestovního ruchu
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PESTLE analýza
|
cs |
dc.subject |
Porterova analýza pěti sil
|
cs |
dc.subject |
benchmarking
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
marketing communication mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication mix of services
|
en |
dc.subject |
marketing communication mix of tourism
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PESTLE analysis
|
en |
dc.subject |
Porter five force's analysis
|
en |
dc.subject |
benchmarking
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení marketingové komunikační strategie společnosti CCUSA Czech Republic na sezónu 2016/2017 |
|
dc.title.alternative |
A Project of Marketing Communications Improvement at the Company CCUSA Czech Republic for the Season 2016/2017 |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2016-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this master's thesis is to create a project of marketing communications improvement at CCUSA Czech Republic for the upcoming season 2016/2017. The entire thesis is divided into two main parts which are theoretical and analytical parts. Suggested projects are included in the analytical part as well. The theoretical part deals with a marketing communications, elements of marketing communications mix, describes situation analysis and marketing |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39056
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2016-04-18 |
|