Analýza úvěrových bankovních produktů pro retailovou klientelu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Belás, Jaroslav
|
|
dc.contributor.author |
Plaček, Libor
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T12:37:13Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T12:37:13Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38575
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a srovnáním úvěrových bankovních produktů pro retailovou klientelu. Vzhledem k tomu, že v dnešní době působí v České republice přes čtyřicet bank, jsem pro účely této práce z nich vybral čtyři největší. Teoretická část se zabývá popisem bankovního systému, charakteristikou bank a jednotlivých bankovních produktů. Praktická část je věnována srovnání vybraných aktivních produktů mezi čtyřmi vybranými bankovnímu subjekty. |
|
dc.format |
61 s. (88 745 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
banka
|
cs |
dc.subject |
retailový klient
|
cs |
dc.subject |
spotřební úvěr
|
cs |
dc.subject |
hypoteční úvěr
|
cs |
dc.subject |
kreditní karta
|
cs |
dc.subject |
kontokorentní úvěr
|
cs |
dc.subject |
a bank
|
en |
dc.subject |
a retail client
|
en |
dc.subject |
a consumer credit
|
en |
dc.subject |
a mortgage loan
|
en |
dc.subject |
a credit card
|
en |
dc.subject |
an overdraft
|
en |
dc.title |
Analýza úvěrových bankovních produktů pro retailovou klientelu |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Bank Loans for Retail Clients |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Virglerová, Zuzana |
|
dc.date.accepted |
2016-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main purpose of this bachelor thesis is to analyse selected credit bank products for retail clients. Due to the fact that there are over forty different banks in Czech Republic, for the purpose of this thesis, I chose the biggest four of them. The theoretical part describes banks, bank system and focuses on individual credit products. The practical part compares these credit products among four selected banks. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
39731
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2016-05-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account