Analýza marketingové komunikace ve společnosti VETROPACK Nemšová s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Schvandtnerová, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2016-11-28T11:43:24Z |
|
dc.date.available |
2016-11-28T11:43:24Z |
|
dc.date.issued |
2016-02-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/38401
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace ve společnosti Vetropack Nemšová s.r.o. Základním cílem práce byla analýza současného stavu marketingové komunikace společnosti. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje základní poznatky z marketingu, marketing B2B trhů a jednotlivé části marketingové komunikace. Praktická část je zaměřená na představení společnosti a zhodnocení její marketingové komunikace ve společnosti. V závěrečné části jsou jednotlivě popsané návrhy a doporučení pro společnost Vetropack Nemšová s.r.o. |
|
dc.format |
61 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
B2B marketing
|
cs |
dc.subject |
Reklama
|
cs |
dc.subject |
Osobní prodej
|
cs |
dc.subject |
Public relation
|
cs |
dc.subject |
Podpora prodeje
|
cs |
dc.subject |
Direct marketing
|
cs |
dc.subject |
Marketing Comunication
|
en |
dc.subject |
B2B Marketing
|
en |
dc.subject |
Advertising
|
en |
dc.subject |
Personal Sale
|
en |
dc.subject |
Public Relation
|
en |
dc.subject |
Sales Support
|
en |
dc.subject |
Direct Marketing
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace ve společnosti VETROPACK Nemšová s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Communication VETROPACK NEMŠOVÁ s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Barešová, Petra |
|
dc.date.accepted |
2016-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on marketing comunication in the company Vetropack Ne-mšová Ltd. The basic objective of the thesis was the analysis of company's marketing co-munication. The thesis is divided into theoretical and practical part.The theoretical part describes the basic theory of marketing, marketing of B2B markets and single parts of marketing comunications. The practical part is focused on the evaluation of the company and marketing comunication of company. The final part desribes specific suggestions and recommendations for Vetropack Nemšová Ltd. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
43540
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2016-05-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account